اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نودژ:

پیروی از ولایت موجب عاقبت‌ بخیری می‌شود

امام جمعه نودژ مهمترین عامل عاقبت بخیری پیروی از ولایت است، گفت: در مسیر اهل‌بیت و ولایت حرکت کردن موجب عاقبت‌بخیری انسان‌ها می‌شود.

پیروی از ولایت موجب عاقبت‌ بخیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، حجت‌الاسلام رضا احمدی‌نیک ظهر امروز در نخستین نماز جمعه شهر نودژ اظهار داشت: تقوا به معنای خویشتن‌داری و به این معنا است که انسان مالک نفس و دارای اراده خود باشد که ملاک ارزش انسان به تقوا است.

وی افزود: گرامی‌ترین انسان‌ها نزد خداوند با تقواترین آ‌ن‌ها است و باید تلاش کنیم خودمان را به این قله کما برسانیم.

احمدی‌نیک تصریح کرد: تقوا ملاک هر امتیازی است و هر امتیازی که در آن رنگ و بوی تقوا وجود نداشته باشد از نظر قرآن فاقد ارزش است.

وی خاطرنشان کرد: عاقبت بخیری یکی از مهمترین دغدغه‌های انسان‌های با ایمان است و باید کارهایی را انجام بدهیم که موجب عاقبت بخیری ما شود.

احمدی‌نیک ابراز داشت: عواملی از جمله تقوا، ایمان و عمل صالح و اخلاص در عمل موجب عاقبت بخیری انسان می‌شود و باید گفتار، اعمال و نیت انسان برای رضای خداوند باشد

وی با بیان اینکه مهمترین عامل عاقبت بخیری پیروی از ولایت است، عنوان کرد: در مسیر اهل‌بیت و ولایت حرکت کردن موجب عاقبت‌بخیری انسان‌ها می‌شود.

امام جمعه شهر نودژ با اشاره به فرا رسیدن عید سعید غدیرخم گفت: عید غدیر از بهترین اعیاد مسلمانان است و عید ولایت  و عید سیاسی دخالت مردم در حکومت است.

وی افزود: علت اهمیت عید غدیر مسئله ولایت است زیرا رکن تشکیل نظام و جامعه اسلامی است و عید غدیر موجب کمال دین است و غدیر نقشه راهی است که پیامبر اکرم (ص) در اختیار امت اسلامی قرار داد تا هم کار رسالت تمام شود و هم اینکه جامعه اسلامی به مقصود اصلی خود برسد و از مسیر منحرف نشود.

احمدی‌نیک بیان داشت: علت برخی انحراف‌ها که در جامعه اسلامی به وجود آمده است به دلیل فاصله گرفتن برخی افراد از غدیر و ولایت است.

وی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در کنگره حج اظهار داشت: رهبری فرمودند اتحاد، برابری و برادری مسلمانان و همچنین شناخت دشمن، شیوه‌ها و نقشه‌هایی که در برهه‌های مختلف به کار می‌گیرند باید مد نظر قرار گیرد.

امام جمعه نودژ با اشاره به مذاکرات هسته‌ای 1+5 تصریح کرد: باید تیم مذاکره کننده بر اساس سیاست‌های اصولی نظام و رهبری حرکت کند و همچنین این مهم مدنظر قرار گیرد که ملت ایران ذره‌ای از حقوق حقه خود کوتاه نمی‌آید.

انتهای پیام/80006/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول