اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سمیرم:

گسترش ماهواره زنگ خطری برای خانواده‌ها است

امام جمعه سمیرم گفت: گسترش ماهواره زنگ خطر برای خانواده‌ها است و ناهنجاری‌های کنونی جامعه ما ناشی از برنامه‌های مبتذل شبکه‌های ماهواره‌ای است.

گسترش ماهواره زنگ خطری برای خانواده‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، حجت‌الاسلام مجتبی هارونی در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه در حسینیه انقلاب سمیرم ولایت و امامت را از مهم‌ترین مسائل دین اسلام دانست و اظهار کرد: راه کمال و سعادت انسان از مسیر امامت و ولایت می‌گذرد.

وی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به حجاج بیت‌الله الحرام افزود: پیام جامع ایشان که در دو بعد شناخت دشمن و ابزارهای کاری آن و نیز شناخت راه مقابله فتنه‌های دشمنان است همچون چراغی روشن و فروزان تاریکی را از راه تمام مسلمانان جهان برطرف کرد.

امام جمعه موقت سمیرم با تاکید بر وحدت مسلمانان جهان تصریح کرد: دشمن برای دستیابی به اهداف پلید خود در پی تفرقه‌افکنی بین مسلمانان است.

هارونی گسترش ماهواره‌ها را زنگ خطر جدی برای جامعه دانست و ادامه داد: خانواده‌ها باید هوشیار باشند که دشمن اکنون به خانه‌ها نفوذ پیدا کرده و ناهنجاری‌های کنونی جامعه ما ناشی از برنامه‌های مبتذل شبکه‌های ماهواره‌ای است که باید برای مقابله با آن چاره‌اندیشی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: پیروزی در مذاکرات ایران در صورتی محقق می‌شود که مقتدرانه و به نفع ملت و آینده کشور ایران باشد و چنان چه قرار است نرمشی هم صورت گیرد طبق فرمایشات مقام معظم رهبری باید نرمشی قهرمانانه باشد و عزت و عظمت جمهوری اسلامی ایران باید در تمام موارد در نظر گرفته شود.

امام جمعه موقت سمیرم تصریح کرد: اشتغال فصلی و کوتاه مدت در شهرستان سمیرم سبب بسیاری از مشکلات و ناهنجاری‌ها شده است که با توجه به مستعد بودن این شهرستان و منابع غنی نیروی انسانی و طبیعی می‌بایست دولتمردان چاره‌اندیشی کنند و به مردم محروم این شهرستان توجه ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/2301/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول