اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیگر پیشکسوت اصفهان:

خدمات سینمایی در حد و قامت اصفهان ارائه شود

بازیگر پیشکسوت اصفهان گفت: خدمات سینمایی که به این استان ارائه می‌شود در حد و قامت آن نیست و اگر اصفهان به درستی شناخته شود این مسئله حل می‌شود.

خدمات سینمایی در حد و قامت اصفهان ارائه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسن اکلیلی شامگاه پنج‌شنبه در نشست سینماگران اصفهان با معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: تمام سنگ‌اندازی‌ها در حوزه سینمای استان‌ها به تخصیص بودجه کافی در سینما و تلویزیون منتهی می‌شود.

وی ادامه داد: اگر مدیران فرهنگی شناختی نسبت به اصفهان داشته باشند بودجه‌های فرهنگی را که به آن تخصیص می‌دهند و در حد و قامت همان استان در نظر می‌گیرند.

بازیگر تئاتر و سینما افزود:  در استان صنعتی و هنری اصفهان، آلودگی‌ها را مردمش  خورده و سود آن به استان‌های دیگر برسد و در حقیقت خواستار تخصیص درست بودجه‌ها هستیم.

وی با اشاره به اینکه اصفهان و هنرمندان آن در واقع محلی برای لوکیشن‌های و حمالانی برای فیلم‌سازان تهرانی شده‌اند، تصریح کرد: هنرمندان اصفهانی در سطحی هستند که برخی از فیلم‌سازان تهرانی با دانش پایین خود بر آنها فخرفروشی نکنند و نگاه شهرستانی بر آنها نداشته باشند.

وی تاکید کرد: فرهنگ و ارشاد اسلامی وظیفه استفاده و به‌کارگیری درست از هنر و  هنرمندان اصفهانی را دارد.

اکلیلی با اشاره به برگزاری جشنواره فیلم کودک در اصفهان یادآور شد: حیف از اصفهان و هنرمندان آن است که خود کار چندانی را برای ارائه در جشنواره نداشته باشند.

انتهای پیام/63007/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول