اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات شهرداری اصفهان:

برنامه اصفهان 95 مراحل پایانی خود را می‌گذراند

معاون برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه هر ساله پس از اتمام روند بازنگری برنامه 5 ساله تدوین بودجه سال آینده رقم می‌خورد، عنوان کرد: بازنگری برنامه اصفهان 95 مراحل پایانی خود را می‌گذراند.

برنامه اصفهان 95 مراحل پایانی خود را می‌گذراند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شهرداری اصفهان، ابوالقاسم گلستان نژاد با بیان این مطلب اظهار کرد: بازنگری برنامه اصفهان 95 در تابستان سال جاری آغاز شد و اکنون روند این بازنگری رو به پایان است.

وی با بیان اینکه هر ساله پس از اتمام روند بازنگری برنامه 5 ساله تدوین بودجه سال آینده رقم می‌خورد، افزود: هر سال قبل از آغاز فرآیند تدوین بودجه بازنگری برنامه اصفهان 95 با حضور کارشناسان متخصص کلید می‌خورد تا همه مسایل رصد شود.

معاون برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات شهرداری با اشاره به اینکه در تمامی بخش‌ها با برنامه پیش می رود و این برنامه‌ها کاملاً بر اساس نظرات کارشناسی و بر پایه تحقیقات صورت گرفته است، تصریح کرد: مبنای بازنگری برنامه اصفهان 95، نیازسنجی و نظرسنجی از شهروندان، اولویت‌بندی پروژه‌ها، طرح تفصیلی شهر، بررسی‌های میدانی، بازخورد سامانه 137، نظام پیشنهاد‌ها، چشم‌انداز 1404 و اهداف کلان این برنامه است.

گلستان نژاد خاطرنشان کرد: هم اکنون با توجه به اینکه تمامی نیازها گردآوری‌شده با سهولت بیشتری موانع از سر را کنار می‌روند و با اجرای این برنامه نه تنها نیازهای شهر در اولویت قرارگرفته، بلکه از هدر رفت سرمایه‌ها جلوگیری به عمل آمده است.

وی همچنین از اولویت‌های این برنامه خبر داد و افزود: مهم‌ترین محور برنامه اصفهان 95 توسعه حمل‌ونقل عمومی، کاهش آلاینده‌های زیست‌محیطی، محله محوری و توجه به مباحث فرهنگی است.

معاون برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات از اهداف 12 گانه چهارمین برنامه پنج ساله اصفهان گفته و اظهار داشت: حفاظت و بهره‌برداری بهینه از محیط‌زیست و کاهش آلاینده‌ها، توسعه زیرساخت‌های مورد نیاز شهر و ارائه عادلانه خدمات به شهروندان و گردشگران، ارتقای سطح آن، توسعه و نهادینه‌سازی بنیان‌های مدیریت مطلوب شهرداری و حرکت در جهت تحقق مدیریت هماهنگ و واحد شهری، روان‌سازی عبور و مرور شهری و توسعه متوازن و یکپارچه نظام و مدیریت حمل‌ونقل با محوریت حمل‌ونقل همگانی، ایجاد تعادل و توازن پایدار در توسعه فضای شهر و ارتقای کیفیت محیط شهری، ارتقای جایگاه ملی، سیما و منظر شهری با الهام از معماری و شهرسازی ایرانی، اسلامی برخی از اهداف برنامه اصفهان 95 به شمار می‌رود.

انتهای پیام/2301/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول