اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره ارشاد استان اصفهان عنوان کرد

وجود 11 سینمای تعطیل شده در استان اصفهان

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: با وجود اکران فیلم‌های دو جشنواره کودک و نیز فیلم فجر در اصفهان، هم اکنون 11 سینمای شهرستان‌های استان تعطیل است.

وجود 11 سینمای تعطیل شده در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علی تمنایی شامگاه پنج‌شنبه در نشست مشترک معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با سینماگران استان اصفهان اظهار کرد: با وجود کمبود امکانات فیلم‌های جشنواره کودک و نیز جشنواره فجر فقط در اصفهان اکران می‌شود و این در حالی است که در شهرستان‌های استان اصفهان 11 سینمای تعطیل وجود دارد.

وی با تاکید به اینکه با حمایت اندک مسئولان ارشاد و مجهز شدن آنها به دستگاه‌های دیجیتال، این سینماهای تعطیل می‌توانند دوباره راه‌اندازی شوند، افزود: سینماهای اصفهان نیاز به بازسازی دارد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: مسئولان سینمای اصفهان تاکنون توانسته‌اند سینمای حوزه هنری، شاهین‌شهر و خمینی‌شهر را بازسازی کنند و هنوز نتوانسته‌اند بودجه لازم برای بازسازی و راه‌اندازی سینما در بیشتر شهرستان‌های استان را دریافت کنند.

وی با بیان اینکه در وزارت فرهنگ و ارشاد نوعی سیاست اقتباسی ایجادشده که مجوز فیلم‌سازان شهرستان داده نمی‌شود، افزود: در صورتی که مجوزها صادر شود، دفتر سینمای جوان در شهرستان‌ها ظرفیت زیادی برای تولید فیلم دارد.

انتهای پیام/63012/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول