اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نیکشهر:

آمریکا بزرگترین دشمن اسلام و مسلمانان جهان است

امام جمعه نیکشهر گفت: آمریکا بزرگترین دشمن اسلام و دشمن شماره یک مردم محروم و مستضعف جهان است.

آمریکا بزرگترین دشمن اسلام و مسلمانان جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از نیکشهر، حجت الاسلام احمد لطفیان سرگزی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مسجد جامع الزهراء (س) شهرستان نیکشهر ضمن سفارش به تقوا و اقامه نماز و دادن زکات و رعایت امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: پیام غدیر به دنیا، پیام الگوى حکومت اسلامى است، عید غدیر، حقیقتاً یکى از عظیم‌ترین اعیاد اسلامى است و بنا بر بعضى از روایات، بزرگتر از اعیاد دیگر است.

امام جمعه نیکشهر بیان کرد: مسأله غدیر، مسأله ایجاد یک شاخص است، یک معیار و میزان است، تا آخر دنیا مسلمانان مى‏توانند این شاخص و معیار را جلوى خودشان قرار بدهند و تکلیف مسیر عمومىِ امت را معیّن کنند.

لطفیان سرگزی با اشاره به روز سازمان ملل گفت: سازمان ملل که باید در خدمت ملت‌ها باشد، متأسفانه شده آلت دست زورگویان و مستکبرین شده، هرچه مورد نیاز زور گویان و مستکبرین است، برایشان فراهم مى‏‌کند.

وی اذعان داشت: آمریکا دشمن شماره اول بشر و ما است، آمریکاى جهان خوار، بزرگترین دشمن اسلام و مسلمانان جهان است. آمریکاى حیله‏‌گر، دشمن شماره یک است و به خون اسلام و استقلال شان تشنه است، آمریکا دشمن شماره یک مردم محروم و مستضعف جهان است.

خطیب نماز جمعه نیکشهر افزود: آمریکا براى سیطره سیاسى، اقتصادى، فرهنگى و نظامى خویش بر جهان زیر سلطه، از هیچ جنایتى خوددارى نمی‌کند.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا دشمن همه ادیان حتى مسیحیت است، آمریکا اصلاً اعتنا به ادیان ندارد و جز منافع خودش را نمى‏‌خواهد.

امام جمعه نیکشهر با اشاره به دشمنی آمریکا با اسلام گفت: در نهاد و سرشت آمریکا، کینه و دشمنى با اسلام ناب محمدى(ص) موج مى‌‏زند.

وی ادامه داد: آمریکا و اسرائیل با اساس اسلام دشمن هستند، چراکه اسلام و کتاب و سنت را خار راه خود و مانع از چپاولگرى‏شان مى‏‌دانند، زیرا  ایران با پیروى از همین کتاب و سنت بود که در مقابل آنان به‏ پاخاست و انقلاب کرد و پیروز شد.

انتهای پیام/75004/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول