اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ساری:

نباید دل‌مان را به لبخند‌های سیاسی خوش کنیم

امام جمعه ساری گفت: نباید زیاد به مذاکرات دلخوش باشیم و دل‌مان را به لبخند‌های سیاسی خوش کنیم.

نباید دل‌مان را به لبخند‌های سیاسی خوش کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان مازندران با تبریک فرا رسیدن عید غدیر، اظهار داشت: مردم مازندران سابقه طولانی در پذیرش فرهنگ علوی داشتند و این افتخاری بزرگ برای مردم این استان علوی است.

وی با اشاره به فضائل حضرت علی(ع) تصریح کرد: ادبیات فعلی و ادبیات قدیم دنیا نمی‌‌توانند فضائل این امام همام را به خوبی بیان کنند و بسیاری از علما دین نیز در اینکه علی(ع) خصائص نیک بی‌شمار داشت، اتفاق نظر دارند.

امام جمعه مرکز استان مازندران در ادامه با اعلام اینکه انقلاب اسلامی ایران برای پیروزی بر دشمنان از فرهنگ غدیر تغذیه شد، بیان داشت: برای مردم ما افتخاری بزرگ است که در سایه غدیر و فرهنگ غدیر زندگی می‌کنند و در کشوری زندگی می‌کنند که رهبری آن تابع فرهنگ غدیر است.

طبرسی در ادامه با اشاره به مبارزه 34 سال انقلاب اسلامی با حکومت‌های کفر و نفاق بیان داشت: دشمنان ایران اسلامی به دلیل اینکه ایران اسلامی، شناسنامه غدیر را در پرونده‌اش دارد، سر سازش با ما ندارند.

وی تاکید کرد: بعد از انقلاب اسلامی فرهنگ غدیر در کشور ما احیا شد و فرهنگ عاشورا به طور علنی خودش را در دفاع مقدس نشان داد.

طبرسی ادامه داد: دشمنان ایران اسلامی از احیاء فرهنگ غدیر در ایران اسلامی نگران هستند و به همین دلیل 34 سال با کشور ما در حال مبارزه هستند.

امام جمعه مرکز استان مازندران در ادامه به حضور پرشور مردم ایران در انتخابات اشاره کرد و گفت: حضور مردم در انتخابات موجب شد که اوباما چندین بار در مجمع عمومی سازمان ملل به نقش اثر گذار رهبر انقلاب در جهان اعتراف کند.

وی با اشاره به اقتدار مردم ایران در سایه فرهنگ غدیر بیان داشت: کشورهای عربی به دلیل فاصله گرفتن از فرهنگ غدیر حتی به منابع خدادادی خویش تسلط ندارند.

وی در ادامه به پیام اثر گذار رهبر انقلاب اسلامی در حج امسال اشاره کرد و گفت: تنها رهبری که می‌تواند دشمنان و سردمداران را استیضاح کند ولی فقیه‌ است که معتقد به فرهنگ غدیر است.

طبرسی در ادامه به مذاکره اخیر نمایندگان کشور ما در ژنو اشاره کرد و گفت: نباید زیاد به مذاکرات دلخوش باشیم و دل‌مان را به لبخند‌های سیاسی خوش کنیم.

وی ادامه داد: ماهیت دشمن تغییر نکرد و این همان کسانی هستند که زمانی با امامان ما در جنگ بودند و آنها را به شهادت رساندند.

امام جمعه ساری تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران شناسنامه یزیدی و معاویه‌ای ندارد و مانند سروی استوار در برابر نقشه‌های شوم جهانی ایستادگی می‌کند.

وی ادامه داد: وزیر امور خارجه مجرب است و اجازه نمی‌دهد کلاه سرش برود.

این مسئول درباره برخی مسائل مطرح شده درباره شعار مرگ بر آمریکا که این شعار در کشور حذف شود و یا ادامه پیدا کند، گفت: تعیین تکلیف در باره آمریکا و حذف این شعار بر عهده رهبر انقلاب اسلامی است و هر تصمیمی را که ایشان بگیرند باید قبول و اجرا کنیم.

وی بیان داشت: عده‌ای در این باره در داخل و خارج جوسازی کردند.

طبرسی در ادامه بیان داشت: با همه مذاکرات که انجام می‌شود شعار مرگ بر آمریکا باید تداوم داشته باشد.

طبرسی ادامه داد: ممکن است در مذاکرات مقداری امتیاز به کشور ما داده شود ولی ما نمی‌توانیم به بهانه مذاکره از اصول خویش دست بکشیم.

وی در پایان گفت: شعار ما برگرفته از فرهنگ زیارت عاشورا است و جمهوری اسلامی ایران از فرهنگ غدیر و عاشورا تغذیه می‌شود و با دشمنان اسلامی سر سازش ندارد.

انتهای پیام/86004/ی40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول