اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار مازندران:

زمان‌بندی مشخصی برای پروژه‌های عمرانی تعریف شود

معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: باید زمان‌بندی مشخصی برای اجرای پروژه‌های عمرانی تعریف شود.

زمان‌بندی مشخصی برای پروژه‌های عمرانی تعریف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، سیدعیسی هاشمی پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه شهردار نوشهر، شوراها را تجلی نیازهای مردم برشمرد و گفت: در راستای نیازهای مردم باید قدم برداشته شود و نسبت به رفع نیازهای آنها اقدام صورت گیرد.

وی با بیان اینکه نوشهر و چالوس بر تارک شهرهای مازندران می‌درخشند، افزود: این دو شهر دروازه‌های ورودی مهم به مازندران بوده و از جایگاه و نقش بسیار ویژه‌ای برخوردار هستند.

وی عنوان کرد: اگر به دنبال تحول هستیم باید تغییر در مجموعه شهر، استان و کشور ایجاد شود اما ایجاد تغییری که منجر به تحول نشود، غیرضروری است.

معاون عمرانی استاندار خاطرنشان کرد: باید نیازهای خود را بشناسیم و تمامی بخش‌ها به صورت متوازن و متعادل دیده شوند و در رسیدگی به جای‌جای یک شهر توازن از منظر شهرسازی، معماری و نیز ایجاد فضاهای رفاهی و آسایشی رعایت شود.

وی توجه به زمان‌بندی در اجرای کارها را مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: اگر قرار است خدمت شایسته‌ای انجام دهیم باید زمان‌بندی مشخصی برای اجرای امورات و کارها داشته باشیم.

هاشمی با اشاره به اینکه سازمان نیروی انسانی برای رسیدن به اهداف مورد نظر در برخی شهرداری‌ها مناسب نیست، تصریح کرد: جذب دو نیرو با مدرک دکترای مرتبط با شهرسازی و نیز سه نیروی فوق لیسانس در دستور کار شهرداری نوشهر قرار گیرد تا از استعدادها و خلاقیت‌های متخصصان در امر شهرسازی و معماری شهری بومی برای برنامه‌ریزی‌ها، اصولی‌تر بهره‌گیری شود.

انتهای پیام/2296/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول