اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر یاسوج:

مسئولان به جای سنگ‌اندازی حمایت کنند

عضو شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: اکنون که شهرداری و شورای اسلامی شهر یاسوج با مشکلات بزرگ تیم‌داری در سطح بالای فوتبال کشور می‌کند لازم است مسئولان به جای سنگ‌اندازی در کار تیم از آن حمایت کنند.

مسئولان به جای سنگ‌اندازی حمایت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید هدایت اکبری عصر امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه و نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: شهرداری یاسوج اکنون با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کند که باید کمک‌کار و یاور این مجموعه باشیم.

وی با بیان بخشی از این مشکلات گفت: شهرداری در خصوص پروژه‌های عمرانی و آسفالت معابر و خدمات‌رسانی به شهروندان در وضعیت سختی قرار دارد که با همه این سختی‌ها هیچ‌گاه رسالت فرهنگی خود را فراموش نکرده است.

عضو شورای اسلامی شهر یاسوج به مشکلی که چندی است گریبانگیر تیم شده اشاره کرد و گفت: مشکل این است که با همه هزینه‌هایی که شهرداری یاسوج برای این تیم می‌کند و بار وظیفه دیگران را به دوش می‌کشد اداره ورزش و جوانان در کمک به این تیم در خصوص زمین برای تمرین کوتاهی می‌کند.

وی گفت: در تمام استان‌ها زمین فوتبال را به نحوی که تیم‌هایشان در لیگ‌ها ضرر نکنند در اختیار هیئت‌های فوتبال قرار می‌دهند اما این‌جا تیم ما علاوه بر هزینه‌های تیم‌داری باید هزینه اجاره زمین را هم بپردازد که این دیگر اجحاف در حق شهرداری است.

اکبری از آیت‌الله ملک‌حسینی خواست موضوع یاد شده را پی‌گیری کند و در ادامه گفت: مردم و هواداران فوتبال اکنون انتظارات زیادی از مجموعه شورا و شهرداری برای تیم‌داری دارند که نمی‌توان تیم را منحل کرد.

این عضو شورای اسلامی شهر یاسوج خاطرنشان کرد: تیم را نمی‌توان منحل کرد و از سوی دیگر اگر وضعیت این‌گونه باشد که متولیان ورزش به جای حمایت کارهای دیگری کنند قادر به تیم‌داری نخواهیم بود.

انتهای پیام/2571/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول