اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سی‌امین جشنواره فیلم کوتاه تهران

رتبه نخست آموزش و فیلم اولی‌ها نصیب اصفهان شد

در سی‌امین جشنواره فیلم کوتاه تهران، رتبه نخست آموزش و فیلم اولی‌ها نصیب اعضای انجمن سینمای جوان اصفهان شد.

رتبه نخست آموزش و فیلم اولی‌ها نصیب اصفهان شد

سید محمد طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد رتبه‌هایی که انجمن سینمای جوان اصفهان در سی‌امین جشنواره فیلم کوتاه تهران کسب کرد، اظهار کرد: انجمن سینمای جوان اصفهان با سه فیلم از میان 10 فیلم برگزیده فیلم اولی‌ها توانست، بالاترین امتیاز را به دست آورد.

وی ادامه داد: غلامرضا جعفری با فیلم داستانی «بومرنگ»، محمد قضاوی خوراسگانی با فیلم داستانی «رابطه»، سید امیررضا سیدزاده با فیلم داستانی «سایه شک» هر سه از هنرجویان دفتر اصفهان بودند که با ساخت نخستین فیلم خود توانستند در این دوره از جشنواره دیپلم افتخار را کسب کنند.

رئیس انجمن سینمای جوان اصفهان تصریح کرد: محسن روشن‌روان نیز با فیلم مستند «شهر آرام» به عنوان هنر‌جوی دفتر کاشان جزو 10 فیلم اولی برگزیده بود.

وی با اشاره به اینکه در این مراسم از 9 استاد نمونه دفاتر انجمن‌های سینمای جوان سراسر کشور تقدیر شد، اضافه کرد: سیاوش گلشیری و احسان سلطانیان هر دو از استادان و مدرسان انجمن سینمای جوان اصفهان بودند که مورد تقدیر قرار گرفتند.

طباطبایی تاکید کرد: کسب افتخارات توسط هنرجویان انجمن سینمای اصفهان در این دوره از مسابقات نشان از سطح آموزش بالای این انجمن است.

وی با اشاره به افتخاراتی که انجمن سینمای جوان اصفهان در جشنواره‌های مختلف به دست آورده است، افزود:  در بیست و نهمین دوره از جشنواره فیلم کوتاه تهران، انجمن سینمای جوان اصفهان توانست دو برگزیده در بخش فیلم اولی‌ها و تقدیر یک استاد نمونه را از آن خود کند.

رئیس انجمن سینمای جوان اصفهان یادآور شد: مجتبی اسفنانی نیز با فیلم«آنجا بالای تپه» توانست جایزه بهترین کارگردانی فیلم کوتاه در بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان را به دست آورد.

انتهای پیام/63007/ط30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول