اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر آمل:

میزان جوایز نخبگان و قهرمانان ملی آمل مشخص شد

رئیس شورای اسلامی شهر آمل گفت: براساس مصوبه شورای اسلامی شهر آمل، سطح جوایز برای نخبگان و قهرمانان این شهر یکسان‌سازی و مشخص شده است.

میزان جوایز نخبگان و قهرمانان ملی آمل مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، خسرو ابراهیم‌زاده عصر امروز در دیدار از دفتر انجمن صنفی خبرنگاران آمل با اعلام این‌که در مصوبات شورا تجلیل از المپیاد علمی، قهرمانان المپیک، پارالمپیک و قهرمانی آسیایی مورد تائید قرار گرفته است، اذعان داشت: در این مصوبه به این نخبگان و قهرمانان در مقام اول 25 سکه، دوم 20 سکه و سوم 15 سکه بهار آزادی اهدا می‌شود.

وی با بیان اینکه قهرمانان آسیایی و المپیک در مقام‌های اول، دوم و سوم به تربیت با اهدای 15، 10 و پنج سکه بهار آزادی مورد تجلیل واقع می‌شوند، افزود: همچنین قهرمانی جهانی به صورت انفرادی به نفرات اول 15، دوم 10 و سوم پنج سکه و به قهرمان آسیایی نفرات اول هفت سکه، دوم پنج سکه و سوم سه سکه اهدا می‌شود.

ابراهیم‌زاده با تاکید براینکه در برتری نخبگان آملی در کنکور سراسری رتبه‌های اول تا سوم 15 سکه و رتبه‌های چهارم تا دهم 10 سکه بهار آزادی تقدیم می‌شود، اظهار داشت: برای نخستین‌بار نیز جوانان و نوجوانانی که در مسابقات آسیایی و جهانی مقام‌های اول، دوم و سوم را کسب کنند به ترتیب سه، دو و یک سکه بهار آزادی دریافت می‌کنند.

رئیس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر آمل تصریح کرد: قهرمانان مسابقات مورد قبول کمیته ملی المپیک نیز از سوی شورای اسلامی این شهر مورد تقدیر واقع می‌شوند.

وی در ادامه از اجرای احداث چهار طرح پارک محله در حاشیه شهری آمل خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت اندیشمندان، مشاهیر و علمای بزرگوار این شهرستان و احترام گذاشتن به این فرهیختگان برای نخستین‌بار احداث پارک مشاهیر در زمینی به مساحت چهار هزار متر مربع در بلوار طبرسی در دستور کار قرار گرفته که با متمم بودجه سال 92 این پارک در سال آینده به بهر‌ه‌برداری خواهد رسید.

ابراهیم‌زاده عنوان کرد: از مصوبات اجرای این پارک‌ها در سال 93 احداث پارک پیرزاد در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع، پارک محله دریای 29 در زمینی به مساحت هزار و  970 متر مربع و پارک مطهر شهرک بسیجیان با سه هزار متر مربع است که اجرای این طرح‌ها توجه این دوره از شورای شهر به حاشیه‌های شهر را بیان می‌کند.

این مسئول با تاکید بر این‌که در هیچ یک از خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها‌ و رسانه‌های شهرهای استان مازندران به پای فعالیت خبرنگاران شهر آمل نمی‌رسند، ابراز داشت: در این عرصه انتظار دوره جدید شورای اسلامی شهر آمل با اصحاب رسانه تعامل و وفاق شورا با یار پانزدهم شهر می‌با‌شد.

وی با اشاره به متقاضیان کیوسک مطبوعاتی در سطح شهر آمل بیان داشت: تاکنون 70 الی 80 متقاضی برای دریافت کیوسک به بخش کمیسیون فرهنگی شورا مراجعه کردند.

ابراهیم‌زاده اولویت نخست اختصاص این کیوسک‌ها را به انجمن صنفی و اصحاب جراید این شهر بیان و عنوان کرد: با تصمیم‌گیری اعضای شورای اسلامی این شهر پس از اختصاص کیوسک‌ها به اصحاب جراید مابقی با توجه به اولویت‌بندی از سوی شوراها تقسیم‌بندی می‌شود.

انتهای‌پیام/86011/ط40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول