اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر استان بوشهر تاکید کرد

مشارکت عمومی مردم و نخبگان استان بوشهر در برنامه‌های بنیاد غدیر

دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر استان بوشهر گفت: مشارکت عمومی مردم و نخبگان جامعه در اجرای برنامه‌ها و تبیین واقعه غدیر به سبک‌ها و روش‌های مختلف از برنامه‌های بنیاد غدیر استان بوشهر است.

مشارکت عمومی مردم و نخبگان استان بوشهر در برنامه‌های بنیاد غدیر

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حسین کارگر بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان کنگان اظهار داشت: گسترش فرهنگ اصیل اسلامی و قرآنی در جامعه امری لازم است و همه باید در این مسیر اهتمام ورزیم.

وی افزود: دشمنان در شرایط کنونی با هجمه‌های مختلف در صدد زیر سئوال بردن ارزش‌ها و معنویات هستند و باید با شیوه‌های مختلف در برابر دشمنان ایستادگی کنیم.

دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر استان بوشهر با تشریح ابعاد جنگ سخت و نرم خاطرنشان کرد: امروز امنیت ایران اسلامی به برکت و نعمت تاسی به ولایت است و باید در مسیر ولایت گام برداریم.

کارگر گفت: غدیر فرصتی برای بصیرت‌افزایی دینی و ولایی است و همه باید نسبت به افزایش کیفیت برنامه‌های غدیر اهتمام ورزیم.

وی با اشاره به روز شمار دهه ولایت یادآور شد: امسال با برنامه‌ریزی صورت گرفته ده‌ها برنامه پربار در دهه ولایت در سطح استان بوشهر برگزار خواهد شد.

این مسئول بیان کرد: تشویق و زمینه‌سازی مشارکت مردم در فعالیت‌های پژوهشی، تبلیغی، تدارکاتی و اجرایی برنامه‌های غدیر لازم و ضروری است.

وی تاکید کرد: در اجرای برنامه‌های ستاد غدیر توجه به گسترش ارزش‌های غدیر و حرکت به سمت جامعه علوی و ولایی از مهم‌ترین محورهای بنیاد غدیر است.

کارگر اضافه کرد: در این ارتباط از مهم‌ترین برنامه‌های بنیاد غدیر در استان بوشهر می‌توان به مشارکت عمومی مردم و نخبگان جامعه در اجرای برنامه‌ها و تبیین واقعه غدیر به سبک‌ها و روش‌های مختلف است.

انتهای پیام/2451/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول