اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه سمنان:

سمنان در مسابقات مهارتی سامانه جامع موقوفات کشور دوم شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان در مسابقات مهارتی سامانه جامع بانک اطلاعات و مدیریت موقوفات و بقاع متبرکه منطقه شمال‏شرق کشور دوم شد.

سمنان در مسابقات مهارتی سامانه جامع موقوفات کشور دوم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حجت‏الاسلام والمسلمین عبدالله واحدی عصر امروز در حاشیه مراسم تقدیر از نفرات برتر مسابقات مهارتی سامانه جامع بانک اطلاعات و مدیریت موقوفات و بقاع متبرکه منطقه شمال‏شرق کشور عنوان کرد: در این مسابقات که با عنوان شهدای مدافع حضرت زینب (س) در خراسان رضوی برگزار شد، 48 نفر از 6 استان کشور با هم رقابت کردند.

وی افزود: این مسابقات در 6 بخش مالی، حقوقی، ثبتی، اجارات، فرهنگی و عمومی برگزار شد.

به گفته واحدی، استان‏های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سمنان، گلستان و مازندران در این مسابقات شرکت کرده بودند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با بیان اینکه در این مسابقات استان سمنان صاحب سه عنوان اولی از مجموع 6 رشته شده است، تصریح کرد: این استان در دو رشته نیز حائز رتبه دوم شده و تنها در رشته اجارات مقامی کسب نکرده است.

واحدی بیان کرد: پنج داور از سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و ادارات کل منتخب اوقاف و امور خیریه استان‏ها، داوری این دوره از مسابقات را بر عهده داشتند.

وی همچنین ضمن تشریح عملکرد سامانه جامع بانک اطلاعات و مدیریت موقوفات و بقاع متبرکه گفت: همه فعالیت‏های ادارات اوقاف در سطح کشور توسط این سامانه انجام می‏شود.

انتهای پیام/2249/ط20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول