اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته اول لیگ دسته دوم کشور صورت گرفت

تساوی دقیقه 90 شهرداری اردبیل

هفته اول لیگ دسته دو کشور با تساوی تیم شهرداری اردبیل در شهر ساری آن هم در دقایق پایانی همراه بود.

تساوی دقیقه 90 شهرداری اردبیل

مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ‌ورزشی شهرداری اردبیل دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل،‌ اظهار داشت: در بازی اول تیم شهرداری اردبیل در برابر حریف خود صنعت ساری به تساوی یک بر یک رسید.

هادی صباغی تصریح کرد: این بازی در ورزشگاه متقی ساری و با تساوی یک بر یک شهرداری اردبیل و صنعت ساری به انجام رسید و تیم شهرداری توانست یک امتیاز از اولین بازی خود در لیگ دسته دو کشور به دست آورد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ‌ورزشی شهرداری اردبیل خاطرنشان کرد:‌ گل شهرداری اردبیل را ابراهیم کوه‌افکن در دقیقه 61 به ثمر رساند و گل تساوی صنعت ساری نیز در دقایق پایانی توسط نجفی به ثمر رسید.

وی اضافه کرد:‌ این اولین بازی تیم شهرداری اردبیل در لیگ دسته دو در فصل جدید بود که بچه‌ها بازی فوق‌العاده‌ای را در زمین خیس و بارانی ساری انجام دادند و تا دقیقه 89 نیز تیم ما از حریف جلو بود.

صباغی با بیان اینکه این مساوی کمتر از برد در خانه حریف برای ما ارزشمند بود، بیان کرد:‌ به یقین این تیم مازندرانی در هفته آخر جز تیم‌های مدعی است چرا که بازی بسیار قدرتمندی را برابر تیم شهرداری اردبیل به نمایش گذاشتند هر چند که تیم ما نیز روز بسیار خوبی را سپری کرد.

وی یادآور شد: ‌ما در هفته آینده میهمان شهرداری لنگرود هستیم اما در هفته سوم تیم شهرداری اردبیل میزبان صنعت نفت نوین آبادان است که این بازی در ورزشگاه تختی اردبیل برگزار می‌شود.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ‌ورزشی شهرداری اردبیل در پایان از بازیکنان و کادر فنی قدردانی کرد و گفت: تیم شهرداری هفته به هفته بهتر می‌شود و در برابر حریفان به موفقیت‌های خوبی دست پیدا می‌کند.

انتهای پیام/62001/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول