اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برادر شهیدان جعفر‌زاده:

دستگاه قضایی با هتاکان به ساحت امام برخورد نماید

برادر شهیدان جعفر‌زاده گفت: ما به صورت قاطعانه از دستگاه قضایی و موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام می‌خواهیم این موضوع را به سرعت پیگیری و با هتاکان به امام برخورد نمایند.

دستگاه قضایی با هتاکان به ساحت امام برخورد نماید

محمدرضا جعفر‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی فارس در اصفهان با اشاره به یادداشت توهین‌آمیز "نعیمه اشراقی" به خانواده شهدا اظهار کرد: منصوبان به امام (ره) درصدد هستند که با این توهین‌ها امام (ره) و شهدا را از هم جدا کنند.

وی با بیان اینکه چنین زمزمه‌هایی پس از رحلت امام (ره) همواره مطرح بوده است، افزود: ما همیشه اسم امام (ره) را در کنار شهدا می‌شنویم و توهین‌کنندگان به ارزش‌های اسلام و انقلاب درصدد هستند تا این انقلاب و شهدا را از هم جدا کنند.

برادر شهیدان جعفرزاده تصریح کرد: فردی که انتساب امام (ره) را به یدک می‌کشد، فکر می‌کند امام (ره) را می‌تواند از شهدا جدا کرده و  انقلاب را منحرف کند، در حالی که خود امام (ره) فرمودند، نگذارید این انقلاب به دست نامحرمان بیفتد.

وی اضافه کرد: ما با این قضیه برخورد می‌کنیم و این فرد هم که چنین به شهدا توهین می‌کند، ضربه محکمی می‌خورد.

جعفرزاده با بیان اینکه با شخصی که مسیر خود را از امام (ره) جدا می‌کند، باید برخورد شود، تاکید کرد: آرام آرام حرف‌هایی به نقل از امام (ره) در گوشه و کنار زده می‌شود که باید موضعی قاطع در این زمینه گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه امام (ره) در قلب مردم جای دارد، ادامه داد: فکر نمی‌کنم افراد هتاک، بتوانند نقشه شیطانی خود را دنبال و پیاده کنند؛ زیرا مردم و خانواده شهدا هوشیار هستند و شدید‌تر از گذشته به امام (ره) و انقلاب عشق می‌ورزند.

برادر شهیدان جعفرزاده گفت: ما به صورت قاطعانه از دستگاه قضایی و موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام می‌خواهیم این موضوع را به سرعت پیگیری و با هتاکان به امام برخورد نمایند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، شهید حاج ابراهیم جعفرزاده فرمانده تیپ الغدیر و شهید عبدالله جعفرزاده در عملیات بدر، شهید حبیب‌الله جعفرزاده در عملیات خیبر و شهید محمدعلی زمانی که داماد خانواده جعفرزاده بوده، در عملیات خیبر به شهادت رسیده‌ است.

انتهای پیام/63012/ط20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول