اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون انرژی مجلس:

نیازی به حضور خارجی‌ها برای اداره شرکت‌های بزرگ پارس جنوبی نیست

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: با توجه به توان بالای متخصصان داخلی، نیازی به حضور خارجی‌ها برای اداره شرکت‌های بزرگ پارس جنوبی نیست.

نیازی به حضور خارجی‌ها برای اداره شرکت‌های بزرگ پارس جنوبی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام موسی احمدی صبح امروز در جمع فرهنگیان و دانش‌آموزان کنگان در دبیرستان تیزهوشان علامه حلی ضمن تبریک دهه امامت و ولایت اظهار داشت: گسترش تعالیم اسلامی در بین جوانان امری لازم است.

وی با اشاره به حادثه بزرگ غدیر به اهمیت این عید در تفکر شیعه پرداخت و افزود: روز غدیر روز مهم و پراهمیت در تفکر شیعه و در واقع استمرار حکومت ولایت و امامت ائمه(ع) است و در حقیقت با این حادثه مهم، ولایت و امامت مولاعلی (ع) نزد شیعه زنده نگه داشته شد.

این نماینده مجلس همچنین داستان غدیر را با بیان شیوایی برای دانش‌آموزان بیان کرد که مورد استقبال دانش‌آموزان و فرهنگیان قرار گرفت.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به وجود شرکت‌های بزرگ حوزه صنعت نفت و گاز در منطقه و لزوم تربیت نیروی متخصص برای اداره این صنایع در منطقه خاطرنشان کرد: اقتدار و عظمت ایران اسلامی با توسل به نیروی الهی و حضور مردم آگاه و با تدبیر و دانشمندی است که برای فردای این کشور تلاش می‌کنند.

احمدی بیان کرد: شما جوانان عزیز از نیروهای متخصص و آینده‌ساز این کشور هستید و مدیریت آینده شرکت‌های بزرگ صنعتی به‌دست شما عزیزان اداره خواهد شد و باید برای رسیدن به این اهداف بزرگ تلاش مضاعف کنید.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: قبل از انقلاب همه امور مدیریتی در بخش‌های مختلف توسط خارجی‌ها اداره می‌شد، ولی امروز مجتمع‌های عظیم صنعتی و فازهای حوزه گازی پارس جنوبی را نیروهای متخصص بومی اداره می‌کنند و دیگر نیازی به حضور خارجی‌ها نیست.

وی همچنین ضمن تقدیر از تلاش آموزش و پرورش در راه‌اندازی مدارس تیزهوشان و نمونه ابراز داشت: ایجاد چنین مراکز علمی می‌تواند تأثیر به‌سزایی در رشد آگاهی و ارتقاء سطح علمی شهرستان ایجاد کند و با وجود چنین دانش‌آموزانی با معدل بالا، می‌توان از این عزیزان به عنوان مسئولین فردای ایران ذکر کرد و باید تلاش شما دانش‌آموزان چند برابر شود، چون همه بزرگان و متخصصین از همین دوران جوانی و نوجوانی تلاش خود را آغاز کرده‌اند.

احمدی یادآور شد: دانش‌آموزان برای موفقیت در کارها باید ارتباط با خدا را فراموش نکنند و هرچه بیشتر به این ارتباط معنوی از طریق دعا و ذکر متوسل شوند.

انتهای پیام/2451/ل40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول