اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر پالایشگاه چهارم پارس جنوبی خبر داد

دستیابی به 20 میلیون نفر ساعت کارکرد بدون حادثه در فازهای 6 و 7 و 8 پارس جنوبی

مدیر پالایشگاه چهارم پارس جنوبی از دستیابی به 20 میلیون نفر ساعت کارکرد بدون حادثه در پالایشگاه فازهای شش و هفت و هشت پارس جنوبی خبر داد.

دستیابی به 20 میلیون نفر ساعت کارکرد بدون حادثه در فازهای 6 و 7 و 8 پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، محمد بهمن‌نیا صبح امروز در بازدید از پالایشگاه فازهای شش و هفت و هشت پارس جنوبی اظهار داشت: مجتمع گازی بیش از 44 درصد گاز کشور را تامین می‌کند و نقش این مجتمع در تامین سبد انرژی کشور بی‌نظیر است.

وی افزود: رعایت مسایل ایمنی و زیست‌محیطی در مجتمع گازی اهمیت بسیار زیادی دارد و امیدوار هستیم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.

مدیر پالایشگاه چهارم پارس جنوبی از دستیابی به 20 میلیون نفر ساعت کارکرد بدون حادثه در پالایشگاه فازهای شش و هفت و هشت پارس جنوبی خبر داد.

بهمن‌نیا گفت: با تدوین استراتژی در حوزه مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست و توجهات بی‌دریغ مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی به این مقوله، شاهد برداشتن گام‌های بلند پالایشگاه چهارم در مسیر سرآمدی HSE در پارس جنوبی هستیم.

وی اضافه کرد: 20 میلیون نفر ساعت کارکرد بدون حادثه، 46 هزار پرمیت سرد و گرم، 15 هزار انومالی، نشانی آشکار از توجه به تعالی و نهادینه شدن فرهنگ مثبت HSE در مجموعه کارکنان پالایشگاه چهارم است.

این مسئول بیان کرد: این سرآمدی در واقع حاصل کار گروهی و تعامل سازنده واحدهای مهندسی، بهره‌برداری، تعمیرات، حراست و کار تیمی تک تک همکاران در واحد HSE است.

وی اظهار داشت: امیدوارم مجموعه پالایشگاه چهارم در سال 92 در سایه الطاف ایزد منان استوارتر از قبل در مسیر بهبود مستمر گام بردارد.

بهمن‌نیا یادآور شد: باید در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی در مسیر رشد و بالندگی پارس جنوبی گام‌های اساسی را برداریم.

انتهای پیام/2451/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول