اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد

صدور 160 هزار پرمیت در تعمیرات اساسی مجتمع گازی پارس جنوبی

رئیس ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی از صدور 160 هزار پرمیت در تعمیرات اساسی مجتمع گازی پارس جنوبی بدون حادثه ناتوان‌کننده خبر داد.

صدور 160 هزار پرمیت در تعمیرات اساسی مجتمع گازی پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، علیرضا نجومی صبح امروز در بازدید از پالایشگاه چهارم اظهار داشت: مجتمع گازی پارس جنوبی از پالایشگاه‌های مهم در مجتمع گازی است و نقش مهمی در تامین گاز منطقه دارد.

وی افزود: رعایت مسایل ایمنی و زیست محیطی اهمیت زیادی در موفقیت در مجتمع‌های پالایشگاهی دارد و امیدوار هستیم در این مسیر به موفقیت لازم برسیم.

رئیس ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به اقدامات اچ اس ای در مجتمع گازی خاطرنشان کرد: بدون تردید افتخارات مجتمع در زمینه HSE در مقیاس جهانی است.

نجومی به برخی از افتخارات مجتمع اشاره کرد و افزود: کسب مقام اول و دوم شرکت پالایش گاز برتر از منظر HSE توسط پالایشگاه‌های اول و چهارم در سطح شرکت ملی گاز ایران و کسب عنوان‌های برتر در المپیادهای ورزشی آتش‌نشانان از جمله این افتخارات است.

وی در ادامه به چشم‌انداز و برنامه مجتمع در زمینه HSE اشاره کرد و یادآور شد: برنامه HSE مجتمع، سرآمدی در زمینه HSE در سطح شرکت‌های وزارت نفت و خاورمیانه است.

رئیس HSE مجتمع با اشاره به انجام ایمن تعمیرات اساسی پالایشگاه‌ها اظهار داشت: بیش از 160 هزار پرمیت تاکنون صادر شده و هنوز اتفاقی نیافتاده، این نشان‌دهنده این است که همکاران در واحدهای مختلف HSE به خوبی به وظیفه خود عمل می‌کنند.

نجومی با اشاره به دستورالعمل‌های HSE گفت: مجموعه دستورالعمل‌های HSE به روز شده و در سایت قرار دارد.

وی از همکاری و تعامل صمیمانه مدیران و کارکنان پالایشگاه‌ها در رعایت مسائل ایمنی، بهداشت و محیط زیست در سطح مجتمع تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/2451/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول