اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهداشت، ایمنی و محیط زیست پالایشگاه چهارم پارس جنوبی خبر داد

ارتقای سیستم‌های مدیریتی «اچ اس ای» در مجتمع گازی پارس جنوبی

رئیس بهداشت، ایمنی و محیط زیست پالایشگاه چهارم پارس جنوبی از ارتقای سیستم‌های مدیریتی «اچ اس ای» در مجتمع گازی پارس جنوبی خبر داد.

ارتقای سیستم‌های مدیریتی «اچ اس ای» در مجتمع گازی پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، محمد مسعودنیا شامگاه چهارشنبه در مراسم تجلیل از فعالان عرصه ایمنی و آتش‌نشانی در پالایشگاه چهارم پارس جنوبی اظهار داشت: رعایت مسایل ایمنی در پالایشگاه‌ها امری بسیار مهم و ضروری است.

وی افزود: باید به گونه‌ای عمل کنیم که انجام عملیات‌ها در پالایشگاه‌های مختلف با کمترین حادثه انجام شود.

رئیس بهداشت، ایمنی و محیط زیست پالایشگاه چهارم پارس جنوبی با اشاره به عناوین ارزشمند این پالایشگاه تصریح کرد: پالایشگاه چهارم در مراسم بزرگداشت روز ملی ایمنی و آتش‌نشانی شرکت ملی گاز ایران که به میزبانی شرکت گاز آذربایجان شرقی برگزار شد به عنوان دومین پالایشگاه گازی برتر کشور از منظر HSE در سال 91 معرفی شد و تندیس و لوح تقدیر از معاونت محترم وزیر و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران دریافت کرد.

مسعودنیا بیان کرد: در ارزیابی سالانه HSE شرکت ملی گاز که هر ساله با توجه به عملکرد پالایشگاه‌های کشور، از منظر HSE صورت می‌گیرد، فاز های 6 و 7 و 8 پارس جنوبی به دلیل بهبود شاخص‌های ایمنی، بهداشت، محیط زیست، برنامه‌ریزی و اجرای پروژه‌های پژوهشی مرتبط با HSE به این موفقیت رسید.

وی یادآور شد: افزایش شاخص‌های آموزش کارکنان، تعداد بازرسی‌ها و آنالیز پیشگیرانه از حوادث، ارتقاء سیستم‌های مدیریتی HSE و...نیز از دلایل موفقیت این پالایشگاه است.

رئیس بهداشت، ایمنی و محیط زیست پالایشگاه چهارم پارس جنوبی اظهار داشت: دریافت عنوان دومین پالایشگاه برتر از منظر HSE در سال 91 برگ زرینی در افتخارات این پالایشگاه است که در سایه اهتمام ویژه مدیریت پالایشگاه چهارم به مقوله HSE و تلاش و تعامل واحد های مختلف محقق شده و نشان از نهادینه شدن فرهنگ HSE در باور همکاران پالایشگاه است.

مسعودنیا بیان داشت: امید است با تلاش و اهتمام هر چه بیشتر در راستای بهبود مستمر سیستم‌های مدیریتی بهداشت، ایمنی و محیط زیست و در سایه الطاف ایزد منان همچنان در این راه گام برداریم.

انتهای پیام/2451/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول