اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهرماه امسال صورت گرفت

جمع‌آوری 330 میلیون ریال کمک در خانه انفاق زنجان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان از جمع‌آوری 330 میلیون ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان طی مهرماه خبر داد.

جمع‌آوری 330 میلیون ریال کمک در خانه انفاق زنجان

رضا حسنلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: سالانه بیش از 45 طرح مشارکتی توسط کمیته امداد اجرایی می‌شود که خوشبختانه مردم استان همکاری مطلوبی در آنها دارند.

وی در ادامه با ارائه گزارشی از میزان کمک‌های جمع‌آوری شده در خانه انفاق زنجان طی مهر ماه سال‌جاری در خانه انفاق زنجان تصریح کرد: در مدت زمان اعلام شده 262 میلیون و 607 هزار ریال کمک مردمی در قالب طرح اکرام ایتام در خانه انفاق زنجان جمع‌آوری شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه طی این مدت 12 حامی در خانه انفاق زنجان جمع‌آوری شده است، تصریح کرد: تعداد ایتام واگذار شده در مدت مذکور 14 نفر است.

این مقام مسئول همچنین به جمع‌‌‌‌‌‌‌آوری 2 میلیون و 495 هزار ریال کمک مردمی در قالب فطریه عام اشاره کرد و گفت: همچنین طی این مدت 3 میلیون و 800 هزار ریال در قالب کفارات جمع‌آوری شده است.

حسنلو همچنین با اشاره به جمع‌آوری 2 میلیون و 764 هزار ریال صدقه در خانه انفاق، گفت: همچنین طی این مدت 8 میلیون و 671 هزار ریال در قالب طرح شفا جمع‌آوری و یک حامی نیز در قالب طرح مذکور جذب شده است.

وی همچنین به جمع‌آوری 5 میلیون و 50 هزار ریال کمک مردمی در قالب طرح کوثر اشاره کرد و گفت: همچنین طی این مدت در قالب طرح محسنین 11 میلیون و 350 هزار ریال کمک مردمی جمع‌آوری شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان در ادامه به جمع‌آوری 5 میلیون و 350 هزار ریال کمک مردمی در قالب طرح حج فقرا اشاره کرد و گفت: همچنین طی این مدت در قالب جشن عاطفه‌ها 20 میلیون و 321 هزار ریال کمک مردمی جمع‌آوری شده است.

وی در ادامه میزان کمک‌های جمع‌آوری شده در طرح یاسین را 2 میلیون و 300 هزار ریال عنوان کرد و افزود: همچنین طی این مدت یک میلیون و 750 هزار ریال کمک به صورت غیرنقدی جمع‌آوری شده، این مسئول همچنین مبالغ کمک‌های جمع‌آوری شده را در قالب طرح احسان تاج‌گل و رد مظالم به ترتیب 400 و هزار ریال عنوان کرد و گفت: همچنین طی این مدت در قالب نذر نیز 2 میلیون و 64 هزار ریال کمک جمع‌آوری شده است.

حسنلو افزود: در مجموع طی مهرماه امسال 330 میلیون و 226 هزار ریال در خانه انفاق زنجان جمع‌آوری شده است.

وی همچنین از کمک 10 میلیون ریالی یک حامی به یکی از ایتام زیر پوشش کمیته امداد استان زنجان خبر داد و گفت: این مبلغ به منظور تامین جهیزیه این نوعروس اهدا شده است.

انتهای پیام/73005/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول