اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بوشهر:

زمینه تقویت بخش اقتصادی استان بوشهر فراهم شده است

فرماندار بوشهر گفت: زمینه برای بهتر شدن وضعیت اقتصادی در استان بوشهر فراهم شده است.

زمینه تقویت بخش اقتصادی استان بوشهر فراهم شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، غلامحسین خسروی عصر امروز در نشست شورای اداری شهرستان بوشهر با بیان اینکه با همیاری و همدلی می‌توان شرایط خوبی برای خدمت‌گذاری فراهم کرد، گفت: امسال با حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات سالی نیکو را رقم زده و با این حضور در مقابل ترفندهای دشمنان ایستادگی کرده و زمینه را برای فردایی بهتر مهیا کردیم.

فرماندار بوشهر با بیان اینکه برای بهتر شدن حوزه‌های اقتصادی تلاش شود، گفت: باید موافقت‌نامه اداری تنظیم شده و در کمترین زمان ممکن برای بهبود وضعیت اقتصادی شهرستان، اجرایی شود.

وی افزود: مدیریت ارشد استان برای به ثمر نشستن پروژه‌های بزرگ در زمینه‌های مختلف به‌ویژه بهداشت و درمان و راه و آب تلاش بسیار کرده و برنامه‌های مدونی دارد.

فرماندار بوشهر با بیان اینکه هفته پیش راه مهم بوشهر شیف و گناوه به بهره‌برداری رسید، گفت: بسیاری از مردم برای رفت و آمد در این مسیر دچار مشکل بودند که خدا را شکر برطرف شد.

وی در پایان از انتخاب خوب اعضای شورای شهر برای شهرداری بوشهر تشکر کرده و گفت: انتخاب آزاد شهرکی به عنوان شهردار بوشهر مایه مسرت بوده و مطمئنم از مسئولیت خود سربلند بیرون خواهد آمد.

در ادامه جلسه شهردار جدید بوشهر با تشکر از فرماندار گفت: نگاه سیستمی به دستگاه‌های اجرایی ایجاب می‌کند هر کس حد و اندازه خود را دانسته و کار خود را به درستی انجام دهد.

سعید آزاد شهرکی با بیان اینکه هدفمان از قبل مشخص شده است، گفت: به دنبال این هستیم یک برنامه مشخص و نظام‌مندی ارائه دهیم و توقع داریم همه شهرداری را در این راه یاری کنند.

وی از تمامی مردم خواست دستگاه شهرداری را دعا کرده و همکاری کنند تا با کمک هم بتوانند در زمینه فعالیت‌های فرهنگی حضور مثبت داشته باشند.

انتهای پیام/66006/ک30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول