اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی استان اصفهان:

بانوان با حفظ شأن خود به فعالیت‌های اقتصادی بپردازند

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اصفهان گفت: امروزه باید با حفظ شأن یک بانوی ایرانی و توجه به اصل خانواده فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی خود را نیز توسعه بدهیم.

بانوان با حفظ شأن خود به فعالیت‌های اقتصادی بپردازند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، زهرا اخوان نسب شامگاه دوشنبه در همایش بزرگداشت نخستین بانوی بازرگان جهان اسلام اظهار کرد: تلاش برای الگو‌سازی برای بانوانی است که فعالیت اقتصادی داشته به عنوان هدف از برگزاری این همایش محسوب می‌شود، چرا که امروزه بانوان ما به نوعی با الگو‌های اصلی خود فاصله گرفته‌اند.

وی ادامه داد: امروز براساس نیاز خانواده‌ها و شرایط ایجاد شده تعداد بیشتری از بانوان وارد محیط کسب‌ و کار می‌شوند و نیاز است تا با الگوبرداری از الگوهای جدید و درست ادامه راه بدهیم و با حفظ شأن یک بانوی ایرانی و توجه به اصل خانواده فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی خود را نیز توسعه بدهیم.

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اصفهان تصریح کرد: بانو حضرت خدیجه (س) سهم بسیار بالایی در ترویج اسلام داشتند و مالی را به دست آورده‌اند که برکت بسیاری داشته است، به‌گونه‌ای که پس از یک‌هزار و 400 سال هنوز می‌توانیم از برکت این دارایی افتخار کنیم که یک مسلمان هستیم.

وی با بیان اینکه  با دقت بیشتر متوجه می‌شویم که کمتر مالی است که به این صورت بابرکت باشد و لایق هزینه شدن در راه خود را داشته باشد،  اضافه کرد: این الگویی برای زنان مسلمان ما است تا بدانند با وجود تمام تنش‌های موجود در جامعه می‌توانند با ارزش بسیار بالایی در جامعه خود حرکت کرده و تجارتی را ایجاد کنند که حلال بوده و متناسب با حفظ ارزش‌های دینی باشد.

اخوان نسب تاکید کرد: امیدوارم بتوانیم این همایش را هر ساله برگزار کنیم  و با استعانت و الگوبرداری از بانو خدیجه (س) به وظایف خود عمل کنیم.

انتهای پیام/63015/س30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول