اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

روند احداث بیمارستان 100 تختخوابی گچساران رضایت‌بخش است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پیشرفت 13 درصدی بیمارستان 100 تختخوابی گچساران گفت: با توجه به این‌که عملیات اجرایی این بیمارستان طی دو ماه گذشته آغاز شده، این طرح پیشرفت فیزیکی مطلوبی دارد.

روند احداث بیمارستان 100 تختخوابی گچساران رضایت‌بخش است

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مقام عالی اجرایی این استان ظهر امروز از برخی پروژه‌های در دست اجرای گچساران بازدید کرد و روند اجرایی این پروژه‌ها را مورد ارزیابی قرار داد.

در این بازدید نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی نیز حضور داشتند.

سید موسی خادمی در بازدید از پروژه بیمارستان 100 تختخوابی این شهرستان اظهار کرد: ساخت این بیمارستان روند مطلوبی دارد و تاکنون پیشرفت فیزیکی این طرح 13 درصد است.

احداث بیمارستان 100 تختخوابی گچساران با اعتبار 70 میلیارد ریال در فاز نخست

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: با توجه به اینکه عملیات اجرایی این بیمارستان طی دو ماه گذشته آغاز شده، این طرح روند و پیشرفت فیزیکی مطلوبی دارد.

وی بیان کرد: طرح بیمارستان 100 تختخوابی شهر دوگنبدان در زمینی به مساحت سه هزار و 700 متر مربع در حال اجرا است.

خادمی میزان اعتبار این پروژه را بیش از 70 میلیارد ریال اعلام کرد و ابراز داشت: این اعتبار از محل اعتبارات ملی مصوب ریاست جمهوری تأمین شده است.

وی با اشاره به این‌که قرارداد ساخت این بیمارستان 18 ماهه است، بر لزوم نظارت مستمر مسئولان بر روند کمی و کیفی اجرای این پروژه تأکید کرد. 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: این پروژه با هدف ایجاد امکانات درمانی در شهر دوگنبدان برای رفاه حال شهروندان اجرایی شده است.

خادمی ابراز داشت: امید است با اختصاص اعتبارات تکمیلی در بودجه سال 93 این طرح در مدت زمان تعیین شده به بهره‌برداری برسد.

وی یادآور شد: با توجه به این‌که تنها بیمارستان این شهر جوابگوی نیاز بیماران و مراجعه‌کنندگان نیست، بهره‌برداری از بیمارستان 100 تختخوابی این شهرستان که در شش طبقه در حال احداث است، نقش مؤثری در ارائه خدمات مطلوب پزشکی و درمانی دارد.

انتهای پیام/82001/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول