اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سمنان:

طرح‌های فراوانی در حوزه مدرسه‌‏سازی در دست اجراست

استاندار سمنان گفت: طرح‌های فراوانی در حوزه مدرسه‏‌سازی در سمنان در دست اجرا است که باید به نتیجه برسد.

طرح‌های فراوانی در حوزه مدرسه‌‏سازی در دست اجراست

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، ظهر امروز مقارن با هفته دفاع مقدس، جشن «مهر و مقاومت» در سمنان با حضور نماینده ولی‏‌فقیه در استان سمنان و امام جمعه سمنان، امام جمعه موقت سمنان، مدیرکل آموزش و پرورش استان، استاندار سمنان، فرمانده‌‏هان نظامی و انتظامی استان، فرمانده سپاه ناحیه سمنان و مسئولان بسیج فرهنگیان و دانش‌آموزی استان برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان در این مراسم گزارشی از موفقیت‌های علمی و پیشرفت‏‌های زیادی که دانش‌‏آموزان استان سمنان در رشته‏‌های علمی، فرهنگی، تحصیلی، ورزشی و ... داشته‏‌اند، ارائه داد.

استاندار سمنان نیز در این مراسم، از خانواده به عنوان بهترین پناهگاه نام برد و از دانش‌آموزان خواست تا با تکیه بر پدر و مادر به عنوان ارکان اصلی این پناهگاه، تمام مشکلات و رازهای خود را به آنها گفته و از محرم دانستن دوستان خودداری کنند.

عباس رهی با بیان اینکه بهترین دوست و یاری‏رسانان بعد از خداوند، پدر و مادر هستند، از دانش‌‏آموزان خواست تا در کارهای خود از والدینشان استمداد جویند.

استاندار سمنان ادامه داد: طرح‌های بسیاری برای ساخت و ساز مدرسه به منظور تحصیل دانش‌آموزان در اختیار اداره آموزش و پرورش  قرار داده شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس؛ استاندار سمنان همچنین گفت: آفتاب مهر و رأفت بر ایران اسلامی تابیدن گرفته است و ظلمت و تاریکی فرار می‏کند و نور، میهمان شیفتگان علم و دانش می‏‌شود.

 رهی علم را نور و جهالت و نادانی را پلیدی دانست و خطاب به دانش‌‏آموزان و معلمان افزود: شما یاران ائمه معصومین (ع) و پیروان رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب هستید. 

وی اظهار داشت: شما مهم‏ترین و بهترین پناهگاه خانواده هستید؛ به خانواده محکم چنگ بزنید و آن‏ها را رها نکنید و با آن‏ها درد دل کنید؛ مبادا دوست خود را پناهگاه قرار دهید که دوستان خلاف‏کار شما را به سمت گمراهی می‏‌کشانند. 

استاندار سمنان ایستگاه اصلی دانش‌‏آموزان را خانواده دانست و گفت: بین مدرسه و خانه می‏‌تواند هزاران اتفاق بیفتد و تنها معلمان نیستند که باید مواظب دانش‌‏آموزان باشند، بلکه همه باید این نونهالان را باغبانی کنند و مواظب آنها باشند. 

وی محافظت از دانش‌‏آموزان را رسالتی انقلابی و اسلامی دانست و گفت: اگر همه مراقبت کنند، فساد ریشه‌‏کن می‌‏شود و در این صورت، رسالت انقلابی و اسلامی خود را به انجام رسانده‏‌ایم.

انتهای پیام/2249/ت30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول