اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زمزمه دعای عرفه در میان دانشجویان مازندرانی طنین‌انداز شد

مراسم روح‌بخش دعای عرفه امام حسین(ع) امروز در میان دانشجویان دانشگاه‌های مازندران طنین‌انداز شد.

زمزمه دعای عرفه در میان دانشجویان مازندرانی طنین‌انداز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی آمل، آیین نورانی دعای عرفه در دانشگاه‌های مازندران عصر امروز  برگزار شد و دانشگاه آزاد اسلامی آمل نیز میزبان یکی از این مراسم‌ها بود.

حجت‌الاسلام علی اصغری رئیس دفتر فرهنگ اسلامی واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی در حاشیه این مراسم معنوی گفت: انس با خدا، اعتماد به نفس، ایجاد تعادل و آرامش، افزایش قدرت تحمل در مقابل مشکلات، رهایى از وابستگى‌هاى مادى و دنیوی، پایین‌ آمدن از مرکب غرور و خودخواهی، مشخص شدن ارزش انسان و آموزش‌هاى اخلاقى و اجتماعى از دستاوردهاى ارزشمند دعاها به ویژه مناجات‌هاى روز عرفه است.

وی با اشاره به اینکه مساله مهم در روز عرفه زیارت امام حسین(ع) است، بیان داشت: در حدیث آمده خداوند پیش از آن که به سرزمین عرفات نظر کند، به زائران امام حسین نظر می‌افکند و این نظر افکندن در زمان‌های حساس و سرنوشت‌ساز مانند شب قدر، عید فطر، عید قربان و عید غدیر است که افضل اعمال در این زمان‌ها زیارت امام حسین (علیه السلام) است.

این مسئول تاکید کرد: مراسم دعای عرفه علاوه بر ایجاد زمینه معنوی در فضای دانشگاه سبب خیر و برکت برای این محیط دانشگاهی است. 

انتهای‌پیام/86011/ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول