اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مردم مومن و خداجوی بوشهر

دعای روح‌بخش عرفه را زمزمه کردند

مردم مومن و خداجوی بوشهری عصر امروز همزمان با سایر نقاط جهان با شرکت در مراسم معنوی عرفه، دعای روح‌بخش عرفه را زمزمه کردند.

دعای روح‌بخش عرفه را زمزمه کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، دعای پرفیض عرفه عصر امروز در استان بوشهر با حضور سیل عاشقان مومن و خداجو در امامزادگان، مساجد، حسینیه‌ها ، تکایا و گلزار شهدا برگزار شد.

مراسم معنوی قرائت دعای روح‌بخش عرفه در شهر بوشهر در گلزار شهدا، دانشگاه خلیج فارس و امام‌زاده عبدالمهیمن با حضور هزاران نفر از مردم مومن و خداجوی بوشهری با شکوه خاصی برگزار شد.

در مراسمی که در امام‌زاده عبدالمهیمن بوشهر برگزار شد، حیاط این امام‌زاده مملو از عاشقان و دلداگانی است که همنوا با سالار شهیدان حضرت حسین‌‌بن‌علی‌ علیه‌السلام این دعای روح‌بخش را زمزمه می‌کنند.

در این مراسم معنوی که حضور در آن دل و جان را جلا می‌دهد، عاشقان و بندگان الهی از حضرت احدیت و کریم بنده‌نواز طلب مغفرت می‌کنند.

شنیدن نوای دلنشین دعای عرفه هر چند از زبان سایر افراد بشنوی انسان را متحول می‌کند اما این ندای دلنشین وقتی از زبان جوانان جاری می‌شود چون از سوز و آه است و هر انسانی را متحیر و مبهوت خود می‌‌سازد.

نهم ذی‌الحجه، روز عرفه روزی است که حق تعالی بندگان خویش را به عبادت و طاعت خود فراخوانده و سفره‌های جود و احسان خود را براى آنان گسترانیده است و شیطان در این روز خوار و حقیرتر، رانده‎تر و خشمناک‎ترین اوقات را خواهد داشت.

انتهای پیام/66006/ت20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول