اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سلماس:

عرفه فرصتی برای فارغ شدن از معضلات جهانی است

امام جمعه سلماس گفت: روز عرفه فرصت مناسبی برای فارغ شدن از معضلات جهانی و در خداوند متعال ذوب شدن است.

عرفه فرصتی برای فارغ شدن از معضلات جهانی است

حجت‌الاسلام محمد موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: هم اکنون در جامعه جهانی معضلات زیادی اعم از مشکلات اقتصادی، معیشتی و نزاع‌های سیاسی وجود دارد، که در روز عرفه و عید قربان می‌توان از همه این مسائل چشم شست و فقط به رحمت ایزدی امیدوار شد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون در روز عرفه قرار گرفته‌ایم بر لزوم حضور حداکثری مردم در مراسم پرفیض دعای عرفه تاکید کرد و ادامه داد: این حضور حداکثری و عنایت به فرامین الهی موجب نزول برکات و آباد شدن سرزمین‌های اسلامی می‌شود.

امام جمعه سلماس با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین برکات عید قربان آموزش درس ولایتمداری به ملل مختلف جهان است، ادامه داد: در این روز بزرگ با توجه به مشی اولیای الهی باید بر لزوم اطاعت از ولی امر مسلمانان جهان صحه بگذاریم.

موسوی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع دانش‌آموختگان دانشگاه‌های نظامی، خاطرنشان کرد: ایشان از تحرک دیپلماسی دولت یازدهم اظهار رضایت کرده و در مقابل آن برخی اقدامات را نابه‌جا دانسته‌اند که باید ما نیز پیرو ایشان رای و نظر دهیم.

انتهای پیام/61002/ق20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول