اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 7.5 میلیارد ریال؛

ساختمان راهور نکا افتتاح شد

فرمانده انتظامی نکا از افتتاح ساختمان راهور این شهرستان با اعتبار 7 میلیارد و 500 میلیون ریال خبر داد.

ساختمان راهور نکا افتتاح شد

اسماعیل فتحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در نکا افزود: افتتاح ساختمان راهنمایی و رانندگی در نکا می‌تواند آغاز ارائه خدمات بهتر به مردم باشد و مردم نیز همچون گذشته همکاری همه‌جانبه با پلیس داشته باشند.

وی تأمین امنیت را نیازمند همراهی و مشارکت همگانی دانست و  تصریح کرد: امنیت چیزی نیست که فقط با تلاش عده‌ای خاص تحقق پیدا کند بلکه امنیت مقوله‌ای ارزشمند است که با مشارکت آحاد مردم تحقق یافته و عینیت می‌یابد.

فتحی خاطرنشان کرد: بدون شک همه تلاش خود را انجام می‌دهیم تا بهترین خدمات را چه از لحاظ امکانات و چه نیروی انسانی به مردم شهر در راستای امنیت همه جانبه ارائه دهیم.

وی گفت: بالاترین سرمایه نیروی انتظامی حمایت و پشتیبانی مردم است و این امر جز به لطف الهی، حمایت مسئولان و مردم و همکاری مهیا نمی‌شود.

فرمانده انتظامی نکا افزود: نیروی انتظامی عمده اولویت خود را ارتباط با مردم قرار داده و پیوند مشارکتی مردم با پلیس در جامعه کاملا مشهود است.

فتحی ادامه داد: اقتدار پلیس در سایه مردم‌داری است و ما این مسئله را در تمام شرایط مورد توجه قرار داده‌ایم و همکاری مردم با پلیس در شهرستان و اعتماد به آنها مشخص است.

وی بیان داشت: هر چقدر مشارکت مردم در عرصه اجتماعی و همراهی پلیس بیشتر باشد جرائم کاهش یافته و مردم با دغدغه کمتر و آرامش بیشتر می‌توانند به وظیفه و رسالت خود به شکل شایسته عمل کنند.

فتحی در رابطه با مساحت ساختمان راهور نکا یادآور شد: این ساختمان در زمینی به مساحت 600 متر مربع اهدایی از سوی شهرداری این شهر احداث شده است.

وی اظهار داشت: ساختمان جدید راهور نکا، دارای 500 متر سازه بتونی است و  در دو طبقه و 21 اتاق با اعتبار 7 میلیارد و 500 میلیون ریال در مدت کمتر از یک‌سال از محل اعتبارات فرماندهی انتظامی مازندران تامین و احداث شده است.

انتهای پیام/86002/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول