اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران تاکید کرد

ضرورت اقدامات زیرساختی برای کاهش اثرات بلایای طبیعی

استاندار مازندران بر ضرورت اقدامات زیرساختی نرم‌افزاری برای کاهش اثرات بلایای طبیعی تاکید کرد.

ضرورت اقدامات زیرساختی برای کاهش اثرات بلایای طبیعی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، ربیع فلاح‌جلودار بعدازظهر امروز در آیین رژه موتوری ناوگان امدادی جمعیت هلال احمر استان به مناسبت هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی اظهار داشت: نامگذاری یک هفته به عنوان هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی در حقیقت تلاش برای فرهنگ‌سازی و برنامه‌ریزی و تمرین مشارکت دستگاه‌های ذیربط به منظور کاهش خسارات ناشی از وقوع حوادث طبیعی است.

وی با تقدیر از خدمات جمعیت هلال احمر در عرصه‌های مختلف گفت: ارتقای توانمندی و کارآمدی جمعیت هلال احمر به عنوان مهم‌ترین سازمان امدادرسان سبب اطمینان خاطر شهروندان و افزایش ضریب امنیت در مقابله با حوادث می‌شود.

فلاح‌جلودار تصریح کرد: همه دستگاه‌های اجرایی باید همانند جمعیت هلال احمر در مقوله کاهش اثرات بلایای طبیعی مشارکت مسئولانه داشته باشند.

استاندار مازندران با تاکید بر ضرورت اقدامات زیرساختی نرم‌افزاری در مقوله کاهش اثرات بلایای طبیعی گفت: بسیاری از کشورها نظیر ژاپن آموزش‌های کاربردی و زیرساختی مدیریت بحران و چگونگی مقابله با حوادث را از مدارس و حتی از مهدهای کودک شروع کرده‌اند که این مهم می‌تواند تجربه خوبی برای کشور ما باشد.

وی امدادگری را افتخاری بزرگ دانست و تصریح کرد: پاداش این خدمت مهم نزد خداوند محفوظ است.

فلاح‌جلودار افزود: امدادگران فرشتگان نجات هستند که بدون هیچ‌گونه چشمداشتی خدمات مورد نیاز را به همنوعان ارائه می‌کنند.

*استاندار مازندران داوطلب جمعیت هلال احمر شد

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر مازندران نیز از عضویت ربیع فلاح‌جلودار استاندار مازندران به‌عنوان داوطلب جمعیت هلال احمر خبر داد.

سیف‌اله صادقیان بیان داشت: داوطلبان عضو جمعیت هلال احمر انسان‌های نیک‌اندیشی هستند که در انجام امور عام‌المنفعه و کمک به اقشار آسیب‌پذیر بدون هیچگونه چشمداشتی به جمعیت هلال احمر کمک می‌کنند.

وی افزود: بسیاری از شخصیت‌های مذهبی، سیاسی، حقیقی و حقوقی، اصناف و بازاریان صرف نظر از تعلقات سیاسی و شغلی هم‌اکنون عضو داوطلب جمعیت هلال احمر استان مازندران هستند.

انتهای پیام/86018/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول