اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون جمعیت هلا‌ل‌احمر جمهوری اسلامی ایران:

مانورهای زلزله در کشور باید مداوم تمرین شود

معاون جوانان جمعیت هلا‌ل‌احمر جمهوری اسلامی ایران با اشاره به حادثه‌خیز بودن کشور گفت: باید برای آمادگی هر چه بیشتر به منظور مواجه شدن با این بلای طبیعی، مانورهای زلزله در سطح کشور به‌صورت مداوم تمرین شود.

مانورهای زلزله در کشور باید مداوم تمرین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، در محل مانور زلزله فرضی 6 ریشتری روستای آق‌باغ فاروج، محمد قبادی درباره برگزاری این مانور زلزله اظهار کرد: برگزاری این مانور فرضی زلزله بی‌نظیر بود و باید برای سایر استان‌ها این مانور الگو قرار داده شود.

معاون جوانان جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه برگزاری این مانورها برای ارتقای سطح آمادگی مردم و سرعت عمل نیروهای امدادگر یک ضرورت است یادآور شد: امروز کشورمان با حوادث مختلفی مواجه بوده از این رو آمادگی هر چه بیشتر برای مقابله با این حوادث غیرطبیعی را می‌طلبد.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران خراسان شمالی نیز گفت: این مانور با تعامل دستگاه‌های عضو مدیریت بحران استان به اجرا در آمده است.

غلامرضا عوض‌زاده با اشاره به اینکه، از 31 حادثه‌ای که در کشور رخ می‌دهد، قالب این حوادث در استان خراسان شمالی به وقوع می‌پیوندد،گفت: این عامل باعث شده تا خراسان شمالی جزو 10 استان حادثه‌خیز کشور محسوب شود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی با اشاره به اینکه برای برگزاری این مانور چندین هفته زمان صرف شد تصریح کرد: خوشبختانه در این مانور شاهد تعامل و مشارکت دستگاه‌ها بوده و هر یک از این دستگاه‌ها به مأموریت ذاتی خود پرداختند.

حامد سجادی تصریح کرد: خراسان شمالی از سال‌های گذشته با اجرای مانورهای مختلف به ویژه زلزله که سال گذشته در سطح شیروان برگزار شد تجربیات خوبی را در اجرای این مانورها و امدادرسانی کسب کرده است.

به گزارش فارس، در مانور زلزله  فرضی 6 ریشتری امروز فاروج، معاون توسعه منابع انسانی استاندار و همچنین مدیران کل عضو ستاد مدیریت بحران استان خراسان شمالی شرکت داشتند.

انتهای پیام/63002/ط30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول