اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت آموزش و پرورش:

فانی از جنس معلمان است / تجربه فانی آموزش و پرورش را ارتقا می‌بخشد

مدیرکل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت آموزش و پرورش گفت: فانی سرپرست وزارت آموزش و پرورش از جنس معلمان است و با کوله‌باری از تجربه ارزشمند می‌تواند این مجموعه را هدایت کند.

فانی از جنس معلمان است / تجربه فانی آموزش و پرورش را ارتقا می‌بخشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، قاسم مستقیم ظهر امروز در گردهمایی کارشناسان ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات نواحی و مناطق اظهار داشت: سرپرست وزارت آموزش و پرورش یکی از افراد موثر در تدوین سند تحول بنیادین بوده و محوریت برنامه‌هایش ساماندهی و آموزش نیروی انسانی، ارتقای کیفیت آموزشی و پرورشی، توسعه مشارکت‌های مردمی با آموزش و پرورش، توسعه پژوهش‌سراها می‌باشد.

وی با اشاره به برنامه‌های کلیدی اجرا شده به ویژه تعیین تکلیف وضعیت نیروی انسانی در زمان حاجی بابایی خاطرنشان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی کمک به دولت یک تکلیف است و همه باید به اجرای برنامه‌ها و تحقق سیاست‌های دولت تدبیر و امید به ویژه فانی همت کنیم.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت آموزش و پرورش اولویت دیگر برنامه فانی را تقویت دانشگاه فرهنگیان عنوان کرد و یادآور شد: اگر در زمان مسئولیت سنگ بنای خوبی گذاشته شود به تکلیف عمل شده است و یکی از مشکلات اساسی و موجود در آموزش و پرورش تفسیر به عین دستور‌العمل‌ها و بخشنامه‌های وزارتی از طرف بعضی کارکنان و کارشناسان اداری است.

مستقیم بر تکریم و احترام معلم و ارباب رجوع در حوزه ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات تاکید کرد و گفت: در سطح کشور بیشترین شکایات از اعمال تبعیض در اجرای مقررات و بی‌احترامی است و باید سعی شود که در ملاقات‌های خود به تکریم و احترام معلمان و ارباب رجوع توجه ویژه‌ای صورت گیرد و رضایت‌مندی آنان را از نظام تعلیم و تربیت افزایش دهید.

25 هزار دانشجوی مستعد و علاقمند در دانشگاه فرهنگیان مشغول تحصیل هستند

این مسئول ابراز داشت: از یک میلیون داوطلب کنکور 700 هزار نفر رشته دبیری را انتخاب کرده بودند که 25 هزار دانشجوی مستعد علاقمند در دانشگاه فرهنگیان پذیرش و مشغول تحصیل هستند.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت آموزش و پرورش افزود: تمامی پذیرفته ‌شدگان معدلشان بین 17 تا 20 است که نشان‌ دهنده آینده روشن برای جذب معلمان علاقمند و مستعد به آموزش و پرورش است.

مستقیم با اشاره به این که احیای تربیت معلم از مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی از آموزش و پرورش است، تصریح کرد: فانی برای تقویت و ارتقای کیفیت دانشگاه فرهنگیان برای تربیت معلم طراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برنامه ویژه دارند.

این مسئول به کارشناسان عملکرد و رسیدگی به شکایات توصیه کرد حداقل روزانه از چند مدرسه بازدید داشته باشند تا با شناخت کامل در مورد مدیران و کارکنان مدارس نظر داده و زمینه رشد آنان را فراهم سازند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این گردهمایی سه نفر از کارشناسان ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات نواحی و مناطق گزارشی از برنامه و فعالیت‌های خود را ارائه داده و نظر و پیشنهادشان را مطرح کردند.

کاوه مظلوم‌نژاد رئیس اداره ارزیابی عملکرد کارکنان و مدیران نیز با تبیین بحث تخصصی در این حوزه به سئوالات حاضران پاسخ گفت.

انتهای پیام/62004/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول