اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش دنا خبر داد

کمک 700 میلیون ریالی مردم دنا به آموزش و پرورش

رئیس آموزش و پرورش دنا گفت: در سال گذشته در بخش مشارکت‌های مردمی 700 میلیون ریال به آموزش و پرورش مساعدت شد.

کمک 700 میلیون ریالی مردم دنا به آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پرویز طاهری صبح امروز در نشست شورای مشترک معاونان و کارشناسان آموزش و پرورش استان و شهرستان دنا اظهار کرد: در تمامی برنامه‌ها برای ارتقای سطح آموزش و پرورش اعم از برنامه‌ریزی در ادارات، مدارس و مراکز آموزشی محوریت بر مبنای کیفی‌بخشی فعالیت‌ها است.

مدیر‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه‌ریزی در آموزش و پرورش باید به صورتی باشد که افقی مشخص شود و راه‌های رسیدن به هدف تعیین و در مسیر این افق حرکت کنیم.

وی با ارائه گزارشی از بازدید از مدارس بخش پاتاوه و مرکزی شهرستان دنا گفت: ضرورت دارد کار گروه‌های آموزشی و پرورشی تشکیل و به صورت مستمر فعالیت کنند.

طاهری در ادامه افزود: در این راستا بازدیدهای دوره‌ای معاونان و ارزیابان علاوه بر سفرها و نشست‌ها مدیرکل و معاونان به صورت هفته‌ای در شهرستان‌ها و مناطق انجام می‌شود.

علی‌محمد بهره‌مند در این نشست نیز اظهار کرد: در این شهرستان 145 آموزشگاه وجود دارد که هفت هزار و 200 دانش‌آموز در این مدارس تحصیل می‌کنند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان دنا گفت: به علت پراکندگی مناطق روستایی 22 درصد جمعیت دانش‌آموزی شهرستان در 9 آموزشگاه شبانه‌روزی تحصیل می‌کنند.

وی تصریح کرد: در جهت پوشش سوادآموزی 680 نفر بی‌سواد زیرپوشش این فعالیت‌ها است.

رئیس آموزش و پرورش دنا خاطرنشان کرد: در سال گذشته در بخش مشارکت‌های مردمی 700 میلیون ریال به آموزش و پرورش مساعدت شد.

وی با اشاره به کسب رتبه اول حفظ قرآن توسط دانش‌آموزان دنا خاطرنشان کرد: در کنکور سراسری داوطلبان دانش‌آموز این شهرستان نسبت به سال گذشته پیشرفت قابل توجهی داشتند.

گفتنی در این نشست معاونان آموزش متوسطه، آموزش ابتدایی، تربیت بدنی، پرورشی و فرهنگی و پشتیبانی گزارشی از بازدیدهای خود ارائه و مشکلات موجود و توانمندی‌ها را بیان و پیشنهادات را ارائه کردند.

انتهای پیام/82009/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول