اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی خبر داد

برگزاری 50 عنوان برنامه آموزشی در هفته کاهش بلایای طبیعی در آذربایجان غربی

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی گفت: همزمان با هفته کاهش بلایای طبیعی، 50 عنوان برنامه آموزشی در آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

برگزاری 50 عنوان برنامه آموزشی در هفته کاهش بلایای طبیعی در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه محبوب زارع ظهر امروز در نشست خبری که در سالن جلسات مدیریت بحران آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار داشت: 50 عنوان برنامه آموزشی همزمان با هفته بلایای طبیعی از طریق صدا و سیمای آذربایجان غربی پخش می‌شود.

وی با تاکید بر آموزش همگانی در این زمینه، تصریح کرد: بلایای طبیعی یکی از موضوعات مهمی است که نیاز به آموزش همگانی دارد.

زارع هفته ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی را فرصت مناسبی برای این امر عنوان کرد و افزود: آموزش همگانی در زمینه نحوه برخورد با بحران‌ها در آذربایجان غربی مورد تاکید و توجه قرار دارد.

وی از برگزاری مانورهای مختلف در این هفته خبر داد و گفت: مانور امداد و نجات و مانور زلزله از جمله مانورهایی هستند که در هفته کاهش بلایای طبیعی در استان اجرا می‌شوند.

زارع با اشاره به روزهای هفته بلای طبیعی، اظهار داشت: هفته بلایای طبیعی با عناوین خاصی نامگذاری شده است که برنامه‌هایی که در این روز اجرایی می‌شوند، مرتبط با نامگذاری‌های انجام شده است.

وی با اشاره به عناوین هفته کاهش بلایای طبیعی، تصریح کرد: روز شنبه با عنوان "مدیریت بحران؛ همزیستی با طبیعت و راهبردهای کاهش خسارات، روز یکشنبه با عنوان "مدیریت بحران؛ نظارت، قانون گرایی،هشدار و پیش‌بینی، روز دوشنبه با عنوان "مدیریت بحران؛ استاندارد و مقاوم سازی، پژوهش و فناوری‌های نوین، روز سه شنبه با عنوان " آمادگی و هماهنگی دستگاه‌های مسئول و مشارکت‌های مردمی"، روز چهارشنبه با عنوان "بیمه حوادث طبیعی و بازتوانی آسیب دیدگان، روز پنج شنبه با عنوان "رسانه مسئول، جامعه ایمن" و روز جمعه با عنوان "مدیریت بحران، آموزش خانواده، عواطف انسانی و ارزش‌های اسلامی" نام‌گذاری شده است.

انتهای پیام/61001/غ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول