اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس سازمان بازرسی کل کشور

مدیرکل جدید بازرسی استان قم معرفی شد

مراسم تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید بازرسی استان قم امروز با حضور رئیس سازمان بازرسی کل کشور برگزار شد.

مدیرکل جدید بازرسی استان قم معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در این مراسم که پیش از ظهر امروز در دادگستری کل استان قم برگزار شد، جمعی از مسئولان و مدیران سازمان بازرسی و اداره کل بازرسی استان قم نیز حضور داشتند.

در ابتدا حجت‌الاسلام خلیلی رئیس کل دادگستری استان قم طی سخنانی بر ضرورت نقش بازرسی و فعالیت این سازمان در اداره بهتر امور کشور تاکید کرد.

در ادامه عباس فرزادنیا مدیرکل سابق بازرسی استان قم هم سخنرانی کرد و گفت: شیرین‌ترین مراسم خداحافظی برای یک مدیر آن است که ببیند به برنامه‌ها و وعده‌های روز معارفه‌اش جامه عمل پوشانده ‌است و سیاست‌ها و انتظارات سازمانی و نظام اسلامی تحقق یافته‌اند.

وی ادامه داد: نهادینه کردن ضوابط و مقررات در دستگاه‌ها باید تقویت شود و حرکت نظارت و بازرسی نیز باید به نحوی ترسیم شود که ادارات در راستای اجرای صحیح قوانین گام بردارند به همین دلیل 90 برنامه با تایید سازمان بازرسی کل کشور در قم اجرایی شدند که هدف عمده آن‌ها نهادینه‌سازی قانون‌گرایی بود و بیشتر دستگاه‌ها نیز در این ماموریت مقدس به ما کمک کردند.

پس از آن ناصر سراج، رئیس سازمان بازرسی کشور هم طی سخنانی گفت: سازمان بازرسی به دنبال مچ‌گیری و متهم‌سازی دیگران نیست بلکه هدف این سازمان ارتباط گسترده با مدیران سالم و تقویت این امر در ادامه کار است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در ادامه به ویژگی‌های مدیرکل جدید بازرسی استان قم پرداخت و افزود: امیدواریم آقای صلبی نیز مانند مدیران گذشته قم بتواند اقدامات خوبی را انجام دهد.

وی خاطرنشان کرد: قم دارای ویژگی‌ها و ظرفیت‌های گوناگونی از جمله وجود بارگاه نورانی کریمه اهل‌بیت (ع)، حوزه علمیه و مراجع تقلید است و مدیران باید قدر این فرصت را بدانند.

گفتنی است، در پایان این مراسم نیز پیش از اهدای لوح و ابلاغ حکم مدیرکل جدید بازرسی استان قم، وی به ایراد سخنرانی پرداخت و خاطرنشان کرد: مستقل بودن سازمان بازرسی از قوه مجریه ظرفیتی گسترده به منظور فعالیت بهتر و آزادانه در اختیار بازرسان این سازمان قرار داده است؛ در نظام اسلامی نظام بازرسی و نظارت علاوه بر کشف جرایم، ابزاری به منظور سالم‌سازی نهادها و دستگاه‌ها نیز محسوب می‌شود.

صلبی با بیان این‌که افراط و تفریط و تساهل و تسامح جایی در سازمان بازرسی ندارند، گفت: دوری از سیاسی‌کاری و مدنظر قرار دادن قانون و شرع مهمترین رویه سازمان بازرسی و ادارات کل آن در استان‌ها است.

انتهای پیام/78004/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول