اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان هفته جاری

مراسم تودیع و معارفه شهردار کاشان برگزار می‌شود

عضو شورای اسلامی شهرکاشان از برگزاری آیین تودیع و معارفه شهردار منتخب شورای چهارم شهر کاشان تا پایان هفته جاری خبر داد.

مراسم تودیع و معارفه شهردار کاشان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حسین حیدریان عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مراسم تودیع سعید مدرس‌زاده و معارفه سید محمد رضوی شهردار جدید کاشان که قرار بود فردا دوشنبه برگزار شود به دلیل لزوم حضور استاندار در این مراسم به زمان دیگری موکول شد و در حال حاضر منتظر تعیین وقت از سوی دفتر استانداری اصفهان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: به احتمال زیاد مراسم تودیع و معارفه تا پایان هفته جاری و طی روزهای سه‌شنبه و یا چهارشنبه هفته جاری با حضور استاندار استان اصفهان برگزار می‌شود.

این مسئول افزود: قرار بود در هفته جاری ابلاغ شهرداران کاشان و نجف‌آباد که فرمانداری ویژه استان هستند توسط وزیر کشور صادر شود و مراسم تودیع و معارفه شهرداران این دو شهرستان استان در یک روز صورت گیرد.

به گفته وی، مراسم تودیع و معارفه شهرداران دو شهر فرمانداری ویژه استان یعنی شهرهای کاشان و نجف‌آباد در یک روز صبح و بعد از ظهر با حضور استاندار استان اصفهان برگزار می‌شود.

حیدریان خاطرنشان کرد: درحال حاضر منتظر اعلام روز و ساعت مراسم تودیع و معارفه شهردار از سوی دفتر استانداری استان اصفهان هستیم.

وی در ادامه از پیشنهاد شهرداری نظرآباد کرج برای سعید مدرس‌زاده خبر داد و افزود: در صورت پذیرفته شدن پیشنهاد شورای شهر نظرآباد کرج از سوی مدرس‌زاده، افتخار بزرگی برای شهرستان کاشان به شمار می‌رود اما در صورت عدم موافقت ایشان با این پیشنهاد و ماندنی شدن وی در کاشان از تجربیات مدرس‌زاده به عنوان مشاور در شورای شهر و یا شهرداری استفاده می‌شود.

حیدریان در ادامه با اشاره به اینکه تا کنون سخنگوی شورای اسلامی شهر کاشان انتخاب و معرفی نشده است افزود: با انتخاب سخنگوی شورای اسلامی شهر کاشان اخبار شورا از طریق سخنگوی شورا در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/2406/ک30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول