اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر مجمع نمایندگان گلستان:

تودیع و معارفه باید شروعی برای کار صادقانه باشد

دبیر مجمع نمایندگان گلستان گفت: تودیع و معارفه تجدید عهد و پیمان برای شروع یک کار جدید و صادقانه است.

تودیع و معارفه باید شروعی برای کار صادقانه باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سلمان عباسی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار گلستان در گرگان اظهار داشت: تودیع و معارفه باید شروعی برای کار صادقانه، عهد و پیمان با ارزش‌های نظام، انقلاب، آرمان‌های امام راحل، شهدا، ولایت و مردم باشد.

وی با بیان اینکه جلسه معارفه عهدی برای میثاق بزرگ و پذیرفتن یک مسئولیت سنگین است، تصریح کرد: هر فردی که مسئولیت مهمی برعهده می‌گیرد باید نسبت به آسیب‌شناسی استان نگاه عمیق داشته باشد در غیراینصورت در طراحی و برنامه‌ریزی موفقیت حاصل نخواهد شد.

عباسی یکی از مهمترین دلایل عقب‌ماندگی گلستان را در قالب شدن مسائل سیاسی غیر ضروری دانست و افزود: متاسفانه به جای اینکه فکر، اندیشه و تمرکز قدرت نخبگان برای پیشرفت و توسعه گلستان در اولویت قرار بگیرد، به مسائل سیاسی غیرضروری توجه شده که این مسئله سرعت حرکت را از گلستان گرفته است.

دبیر مجمع نمایندگان گلستان خاطرنشان کرد: در زمان استاندار سابق انصافا تعامل بسیار خوبی وجود داشت که امیدواریم این تعامل در راستای خدمت به نظام اسلامی و مردم گلستان تداوم یابد.

عباسی بر ضرورت حفظ منابع انسانی، منابع طبیعی، فکر و اندیشه تاکید کرد و بیان داشت:‌ استان گلستان از نخبگان، طراحان و برنامه‌ریزان زیادی برخوردار است، همچنین ظرفیت خدمت‌گزاران صادق را در کارنامه دارد که از این ظرفیت بخوبی استفاده نشده است.

وی افزود: باید از مدیرانی که صادقانه با هدف و برنامه در راستای اهداف متعالی انقلاب، نظام و مردم کار می‌کنند، استفاده کرد و از برنامه‌های آنان برای پیشرفت گلستان بهره برد.

دبیر مجمع نمایندگان گلستان با اشاره به اینکه منابع طبیعی یکی از مواهب خوب استان محسوب می‌شود یادآور شد: باید از منابع طبیعی، تولید ثروت کنیم، در این زمینه باید گام‌های اساسی برداشته شود.

عباسی بر ضرورت تولید ثروت در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در سال حماسه اقتصادی تاکید کرد و بیان داشت: باید سهم گلستان در پیشرفت و این خواسته مقام معظم رهبری محقق شود.

وی با بیان اینکه باید در بی‌اثر کردن تحریم‌ها صاحب برنامه باشیم، ابراز داشت: اگر گام‌های اساسی در این زمینه برداشته نشود، به موفقیت دست نخواهیم یافت.

عباسی با بیان اینکه گلستان در تربیت نیرو و سالم کردن آن به سطح ملی ضعیف عمل کرده است، خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت علما، دانشمندان، فرهیخته‌گان و دانشجویان به درستی استفاده شود و در تربیت نیروها نیز شاهد گام‌های مؤثری باشیم.

وی از خدمات جواد قناعت استاندار سابق گلستان قدردانی کرد و گفت:‌ در زمان ایشان فعالیت‌های بسیار زیادی در بخش‌های عمران، فرهنگی، سدسازی، بهداشت و درمان و آموزش صورت گرفت که باید قدردان همه کسانی که برای نظام اسلامی زحمات زیادی کشیدند، باشیم و باید برخی از محورهای صورت گرفته تداوم پیدا کند.

عباسی همچنین با تبریک به استاندار جدید، ایشان را فردی با تجربه، دارای سوابق خوب و از نیروهای بومی استان یاد کرد و گفت: باید از ظرفیت و تخصص بومی به خوبی استفاده کنیم تا نتایج شایسته‌ای ایجاد شود.

وی با بیان اینکه کمک به دولت وظیفه همگان است، اظهار داشت: همه باید دست به دست یکدیگر بدهیم تا دولت موفق شود چون این موفقیت برای نظام و مردم است.

انتهای پیام/83001/ع40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول