اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم نفت نوین آبادان:

اسیر اشتباهات بازیکنان شدیم/ برای برد مصمم هستیم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت نوین آبادان گفت: در دیدار اول با اشتباهات بازیکنان نتیجه را واگذار کردیم و برای جبران این نتیجه مصمم هستیم.

اسیر اشتباهات بازیکنان شدیم/ برای برد مصمم هستیم

سعید سلامات امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان، از آمادگی تیمش برای دیدار امروز در مقابل تیم کارگر بنه‌گز خبر داد و اظهار کرد: در هفته‌ای که گذشت تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و توانستیم بازیکنان را به لحاظ بدنی و روحی مهیای این بازی کنیم.

وی ادامه داد: در بازی هفته اول در هفته گذشته که در اهواز میهمان تیم فولادنوین بودیم به هیچ عنوان مستحق باخت نبوده و تا دقیقه 82 نیز بازی مساوی بود، اما بر اثر اشتباه فاحش دروازه‌بان ما در این دقیقه و اشتباه دیگری از سوی مدافع ما در دقیقه 92 این بازی را واگذار کردیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت نوین آبادان تصریح کرد: اگر این اشتباهات در بازی قبل صورت نمی‌گرفت تیم فولاد نوین به هیچ وجه توان غلبه بر تیم ما را نداشت.

سلامات با تاکید بر آمادگی تیمش عنوان کرد: شناخت کافی از تیم مقابل در بازی امروز خود نداریم ولی این را می‌دانیم که این تیم مدت زیادی نیست که بسته شده است و برای برد قاطع بع میدان خواهیم رفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این بازی هیچ غایبی نداریم و بازیکنان را به لحاظ روحی آماده این مسابقه کردیم تا با کسب پیروزی در این مسابقه، با روحیه بهتری برای دیدار با شهرداری اردبیل در هفته سوم به این شهر سفر کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال صنعت نفت نوین آبادان، در چارچوب هفته دوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور، بعد از ظهر امروز در آبادان و در ورزشگاه تختی، از ساعت 15 و 30 دقیقه میزبان تیم کارگر بنه‌گز خواهد بود.

انتهای پیام/72013/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول