اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه دامپزشکی اهواز خبر داد

جوجه‌ریزی 1.4 میلیون قطعه‌ای در 3 شهرستان خوزستان

رئیس شبکه دامپزشکی اهواز از جوجه‌ریزی یک میلیون و 400 هزار قطعه‌ای در حوزه شهرستان‌های باوی، حمیدیه و اهواز خبر داد.

جوجه‌ریزی 1.4 میلیون قطعه‌ای در 3 شهرستان خوزستان

رضا اسدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: در فصل جدید، جوجه‌ریزی در شهرستان‌های حمیدیه، باوی و اهواز در 90 مرغداری فعال جوجه‌ریزی انجام شده است.

وی افزود: برای جوجه‌ریزی از استان‌های تهران، کرمانشاه و مازندران جوجه تهیه شده و سایر استان‌ها نیز در تامین جوجه برای خوزستان نقش داشته‌اند ولی نقش این سه استان بیشتر بوده است.

رئیس شبکه دامپزشکی اهواز خاطرنشان کرد: به طور متوسط در هر مرغداری فعال در این سه شهرستان 14 هزار قطعه جوجه ریخته شده است.

وی افزود: همه جوجه‌های ریخته شده در شهرستان‌های سه‌گانه در موعد مقرر در مقابل بیماری‌های نیوکاسل، برونشیت، آنفولانزا و گامبو واکسینه می‌شوند.

وی عنوان کرد: در موعد پرورش مرغ تلاش می‌کنیم تا نظارت جدی بر مرغداری‌های شهرستان انجام شود تا روند پرورش به صورت سالم صورت پذیرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: در راستای رفع مشکلات تامین گوشت در سال‌جاری اهتمام ویژه‌ای به جوجه‌ریزی شده و در این زمینه تلاش زیادی به کار گرفته شده است.

وی خاطر نشان کرد: مرغداری‌های شهر اهواز از تاثیرگذارترین مرغداری‌های خوزستان در تامین گوشت مرغ استان خوزستان به شمار می‌آیند.

انتهای پیام/72006/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول