اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی ساری خبر داد

تولید 29 هزار تن گوشت مرغ در ساری/ تولید 42 میلیون قطعه جوجه یک‌روزه

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری از تولید سالانه بیش از 29 هزار و 589 تن گوشت سفید مرغ و 42 میلیون قطعه جوجه یک‌روزه گوشتی در واحدهای مرغداری این شهرستان خبر داد.

تولید 29 هزار تن گوشت مرغ در ساری/ تولید 42 میلیون قطعه جوجه یک‌روزه

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، طهمورث قاسم‌نژاد گفت: سالانه بیش از 29 هزار و 589 تن گوشت سفید و 42 میلیون قطعه جوجه یک‌روزه گوشتی در واحدهای مرغداری این شهرستان تولید می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرستان ساری دارای 300 واحد مرغ گوشتی بوده و پتانسیل جوجه‌ریزی 4 میلیون و 231 هزار و 632 قطعه جوجه‌ریزی را در هر دوره دارد، افزود: تعداد 30 واحد مرغ مادر گوشتی در این شهرستان وجود دارد که در حال حاضر از پتانسیل تولید 42 میلیون قطعه جوجه یک‌روزه گوشتی برخوردار است.

وی در پایان با اشاره به پتانسیل بالای این شهرستان در تولید گوشت سفید و جوجه یک‌روزه گوشتی در استان یادآور شد: این شهرستان 13 درصد تولید گوشت سفید و 82/14 درصد تولید جوجه یک‌روزه گوشتی استان را به خود اختصاص داده و تعداد اشتغال مستقیم در این بخش نیز بالغ بر یک هزار و 500 نفر است.

انتهای پیام/2296/خ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول