اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب‌رئیس مجلس در دیدار مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین:

دیپلماسی کشور با حمایت رهبری موفق خواهد بود

نایب‌رئیس نخست مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: با حمایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی مسیر سیاست خارجی با موفقیت طی می‌شود.

دیپلماسی کشور با حمایت رهبری موفق خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد امروز در سفر به قزوین میهمان صدا و سیمای مرکز قزوین بود.

در این سفر، نایب‌رئیس نخست مجلس شورای اسلامی ضمن حضور در صدا و سیمای مرکز قزوین با ابوالحسن صادقی جهانی مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین دیدار و گفت‌وگو کرد.

ابوترابی‌فرد در این دیدارها، روند دیپلماسی سیاسی کشور را بررسی و ابراز امیدواری کرد با حمایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) مسیر سیاست خارجی با موفقیت طی شود و جمهوری اسلامی ایران به حقوق مسلم خود برسد.

وی در ادامه با اشاره به رأی اعتماد مجلس به کابینه دولت نیز ابراز امیدواری کرد کابینه جدید بتواند ضمن بهبود وضع اقتصادی کشور در عرصه تولید و صنعت، پویایی و نشاط ایجاد کند.

پیش از این نیز یک عضو کمیسیون فرهنگی در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: به آمریکا نمی‌شود اعتماد کرد ولی برای اینکه به خودی‌ها و کسانی که داخل ایران هستند هم ثابت بشود که این‌ها مورد اعتماد نیستند باید ما مذاکره را انجام دهیم.

سیدمرتضی حسینی در خصوص تأثیر حمایت رهبر معظم انقلاب اسلامی از تیم سیاسی عازم به ژنو خاطرنشان کرد: رهبر کبیر انقلاب اسلامی نقش اساسی در انقلاب دارد و وقتی که آقا فرمود ما از دیپلماسی دولت حمایت می‌کنیم اثرات خودش را در خارج از کشور گذاشت.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در این خصوص به خبرنگار فارس گفت: تیم سیاسی عازم به ژنو نباید خارج از چارچوب مقام معظم رهبری حرکت کنند و باید در این مسیر گام بردارد.

انتهای پیام/2667/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول