اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌شرقی خبر داد

فعالیت 130 هزار واحد صنفی در آذربایجان شرقی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌شرقی گفت: 2.5 میلیون واحد صنفی در سطح کشور فعالیت می‌کنند که از این تعداد 130 هزار واحد متعلق به استان است.

فعالیت 130 هزار واحد صنفی در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی، محمدجعفر عظمایی اظهار کرد: حوزه اصناف به دلیل برخورداری از پایگاه اجتماعی و مردمی دارای جایگاه ویژه‌ای در اقتصاد کشور است.

وی افزود: با توجه به اینکه اصناف بزرگ‌ترین سرمایه انسانی فعال در کشور تلقی می‌شوند رسیدگی به مشکلات، همچنین برقراری امنیت برای فعالیت این قشر زحمت‌کش حائز اهمیت خاصی است.

عظمایی همچنین با بیان اینکه اصناف در بیشتر جریانات تاریخ‌ساز نظیر اوایل انقلاب، جنگ تحمیلی، دوران سازندگی و اصلاح قانون هدفمندی یارانه‌‌ها وارد میدان شده و با سر بلندی از این مراحل سخت بیرون آمده‌اند، افزود: قسمت اعظم این موفقیت‌ها در حوزه امنیت به طور اعم مرهون مشارکت مردم و به طور اخص مرهون مشارکت اصناف است.

وی گفت: با توجه به اینکه برای ایجاد اشتغال پایدار و جذب سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی نیازمند فراهم آوردن امنیت در همه حوزه ها بالاخص اقتصاد هستیم از این رو باید بسترهای لازم برای این اتفاق میمون فراهم آمده و سرمایه‌‌گذاران و تجار و اصناف با اطمینان خاطر فعالیت کنند.

انتهای پیام/60001/ل/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول