اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رییس اداره تبلیغات اسلامی بیجار:

معرفی اهمیت واقعه غدیر در تمامی جهان / عید غدیر عید ولایت مسلمانان است

رییس اداره تبلیغات اسلامی بیجار با بیان اینکه عید غدیر عید ولایت مسلمانان است و از اهمیت والایی برخوردار است بر معرفی اهمیت واقعه غدیر در تمامی جهان تاکید کرد.

معرفی اهمیت واقعه غدیر در تمامی جهان / عید غدیر عید ولایت مسلمانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، حجت‌الاسلام مختاری‌نیا صبح امروز در جلسه ستاد هماهنگی برنامه‌های عید غدیر که با حضور امام جمعه و معاون فرماندار و  روسای ادارات در سالن جلسات شهدای گمنام فرمانداری برگزار شد ضمن تبریک اعیاد سعید قربان و غدیرخم به تمامی مسلمانان اظهار کرد: عید غدیر نماد حقانیت نظام مقدس اسلام است.

وی بر معرفی واقعه غدیر فراتر از استان و کشورها بلکه در تمامی جهان تأکید کرد و گفت: فرهنگ‌سازی در گرامیداشت و بهره معنوی مردم در این روز ارزشی موجبات تبیین ارزش غدیر خم میان مردم فراهم خواهد ساخت.

مختاری‌نیا تصریح کرد: برنامه‌های عید غدیر باید همچون دیگر مراسم‌های مذهبی در ماه‌های مختلف سال مردمی باشد تا تمامی اقشار مردم بتوانند در این برنامه‌ها شرکت کنند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار اظهار کرد: به منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر عید سعید غدیر، اداره تبلیغات اسلامی بیجار برنامه‌ها و جشن‌های متنوعی را در مساجد این شهرستان پیش‌بینی کرده است.

وی از حضور پنج سخنران برجسته در روستاهای این شهرستان در عید غدیر خبر داد و گفت: اعزام روحانیون در این روز ارزشی به روستاها از دیگر برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی بیجار است.

مختاری‌نیا به همکاری این اداره با آموزش پرورش بیجار در برگزاری جشن عید سعید غدیر اشاره کرد و از برگزاری جشنی به این مناسبت در تالار شهید رجایی این شهر و اجرای برنامه های دیگر به مناسبت این روز خبر داد.

در ادامه این جلسه رییس اداره اوقاف بیجار به برنامه‌های اجرایی این اداره در روز عید غدیر اشاره و بیان کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تبدیل امامزادگان به قطب فرهنگی، برنامه‌های برگزاری این اداره به مناسبت اعیاد غدیر و قربان در امامزادگان این شهرستان خواهد بود.

بهمن آقاخانی خاطرنشان کرد: امروز با توجه به شعار روز با عنوان ولایت و نیایش، یک برنامه ارزشی در امامزاده محمد و اسماعیل پیرتاج برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: در روز پنج‌شنبه هفته جاری نیز که به عنوان ولایت و ایثار و شهادت نامگذاری شده است، غبارروبی مزار شهدا و بقاع متبرکه و در یکم آبان و روز چهارشنبه با شعار همایش ولایت بانوان، برنامه‌ای ویژه خواهران خواهیم داشت.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه بیجار در پایان بیان کرد: تجلیل از خادمان و هیئت امنای امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان که از سادات هستند از دیگر برنامه‌های این اداره خواهد بود.

انتهای پیام/79015/ر40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول