اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون خورشید قم خبر داد

توزیع 30 هزار نسخه بروشور به منظور تبیین اقامه نماز جماعت عید غدیر در کشور

مدیر کانون خورشید قم از توریع بیش از 30 هزار نسخه بروشور تخصصی به منظور تبیین برگزاری نماز جماعت عید غدیر بین ائمه جمعه و جماعات کشور خبر داد.

توزیع 30 هزار نسخه بروشور به منظور تبیین اقامه نماز جماعت عید غدیر در کشور

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین مشکوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم به تشریح آخرین فعالیت‌های صورت گرفته در ستاد غدیر استان قم پرداخت و اظهار داشت: این ستاد با چاپ 30 هزار نسخه بروشور پیرامون نماز جماعت عید غدیر در صدد تبیین این نماز در سطح کشور بر آمده است.

وی در خصوص اقامه نماز عید غدیر ابراز داشت: مقرر شد تصمیم اقامه این نماز موکول به تصمیم نهایی بیوتات مراجع شود و ستاد غدیر تنها مسئولیت پیگیری مقدمات آن را به عهده داشته باشد، لذا ستاد غدیر امور پشتیبانی و تبیین این نماز را عهده‌دار است و مسئولیت اجرایی اقامه این نماز با بیوت مراجع عظام است.

مدیر کانون خورشید ادامه داد: از جمله فعالیت‌های کانون خورشید در این ایام انتشار مجله قنوت خورشید پیرامون احیای فرهنگ برپایی نماز جماعت عید غدیر به صورت الکترونیکی است که تا پایان هفته در سایت  www.kanoonkhorshid.ir ارائه می‌شود.

وی در پایان با اشاره به برگزاری جلسات متعدد با علما و مراجع تقلید در خصوص برگزاری نماز عید غدیرخم خاطرنشان کرد: در جلسات متعدد این ستاد که برخی از آن‌ها در محضر آیت‌الله علوی گرگانی برگزار شد، ایشان از اقامه این نماز حمایت کردند.

انتهای پیام/78009/ع30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول