اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده یگاه ویژه ایلام:

خدمت مقدس سربازی فرصتی برای خودسازی است

فرمانده یگاه ویژه استان ایلام گفت: خدمت مقدس سربازی فرصتی برای خودسازی است.

خدمت مقدس سربازی فرصتی برای خودسازی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، احمد نورعلی ظهر امروز به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا در جلسه پرسش و پاسخ، مشکلات کارکنان وظیفه اظهار داشت: خدمت مقدس سربازی فرصتی برای خودسازی است.

وی ادامه داد: بهترین دوران و نقطه عطف زندگی هر مردی دوران خدمت سربازی بوده و در این دوران است که انسان می‌تواند به خودشناسی و شناخت توانمندی‌های خود دست یابد و راه پیشرفت و تعالی خود را پیدا کند.

وی تصریح کرد: جنبه‌های مثبت دوران سربازی، سبب افزایش بهره‌وری و کارایی سربازان می‌شود و جنبه‌های منفی آن، بهره‌وری آنها را دچار اختلال می‌کند و از طرفی، تأثیرات مخربی در رفتار و دیدگاه سرباز می‌گذارد.

احمدی تصریح کرد: بنابراین توجه و تأکید بر جنبه‌های مثبت و رفع جنبه‌های منفی، اهمیت ویژه‌ای دارد که بعضی از این مشکلات با برگزاری جلسات پرسش و پاسخ حل می‌شود.

گفتنی است؛ در پایان سربازان وظیفه در فضایی صمیمی مشکلات خود را مطرح و فرمانده یگان به آنان پاسخ گفت و دستورات رسیدگی را به آنان صادر کرد.

انتهای پیام/2246/ب20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول