اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه کردستان:

پاسخگویی مردم در نهایت تکریم به معنای سربازی برای نظام است

فرمانده سپاه بیت‌المقدس پاسخگویی به مردم در نهایت احترام و تکریم را به معنای سربازی برای نظام دانست.

پاسخگویی مردم در نهایت تکریم به معنای سربازی برای نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار محمدحسین رجبی شامگاه چهارشنبه در جمع روسا، معاونین، کارشناسان و بازرسان بانک ملی استان کردستان در سنندج با تبریک هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: جنگ به مدت هشت سال بر ایران تحمیل شد اما استان کردستان قبل از جنگ نیز درگیر بود و اکنون همچنان دفاع در این استان باقی است.

وی خاطرنشان کرد: در جنگ تحمیلی بیش از هزار میلیارد دلار خسارات به کشور وارد شد اما تقدیم شهدای زیادی به نظام اسلامی از جمله خسارت‌هایی است که تعیین قیمت برای آن وجود ندارد.

سردار رجبی یادآور شد: در تمامی جنگ‌های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی برابر کشورهای همسایه، بخشی از خاک کشورمان به آن کشورها واگذار شده است در صورتی که در دفاع مقدس با وجود حمایت 55 کشور جهان از صدام، یک وجب خاک کشورمان جدا نشد.

وی تصریح کرد: این مهم ناشی از اعتقادی بودن دفاع مقدس و بر مبنای تجاوزی بود که علیه ملت مسلمان ایران روا داشته بودند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس اضافه کرد: در این جنگ، قوم کرد همانند سایر اقوام در دفاع از تمامیت ارضی کشور سنگ تمام گذاشتند که تقدیم بیش از پنج هزار و 400 شهید مصداق بارز این ادعاست.

تراز ایران در بالاترین کلاس سازمان ملل قرار دارد

سردار رجبی در ادامه به اجلاس سازمان ملل و حضور رئیس جمهوری اسلامی ایران در این اجلاس اشاره کرد و گفت: تراز کشورمان در این برهه زمانی بالاترین سطح را دارد و این مسئله را می‌توان در پرداختن رسانه‌ها به زمان اعلام حضور رئیس جمهوری ایران و سخنرانی وی در این مجمع مشاهده کرد.

به گفته وی، رسانه‌های کشورهای مختلف جهان قبل و در حین برگزاری این مجمع همواره سخن از حضور ایران و مباحث مختلف مربوط به کشورمان می‌گویند و این نشان از اقتداری است که ایران اسلامی در جهان به آن دست پیدا کرده است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس همچنین با اشاره به بخشی از سخنرانی اوباما در خصوص ایران و انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای، اضافه کرد: سخنان رئیس جمهوری آمریکا در این خصوص اقتدار ایران را می‌رساند.

وی تصریح کرد: صبری که ملت ایران در برابر تهدیدها و تحریم‌ها داشتند اکنون به ثمر نشسته است که دشمن به حق مسلم ایران اعتراف می‌کند و دیگر کشورهای استکباری برای مذاکره با ایران تلاش می‌کنند.

پاسخگویی مردم در نهایت احترام سربازی برای نظام است

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر استان کردستان خطاب به کارکنان بانک ملی استان کردستان گفت: شماها رزمنده در عرصه مقابله با تحریم هستید و نیاز است تا آنچه را که در توان دارید به‌ کار بگیرید.

سردار رجبی اضافه کرد: تهدید، تحریم و فشار رویکرد دشمن علیه ملت ایران و نظام اسلامی است و این در صورتی است که ما علیه هیچ کشوری چنین برنامه‌ای نداشته و نداریم.

وی گفت: ایران چون اکنون در اوج آمادگی به سر می‌برد، آنها از قدرت بازدارندگی کشورمان در هراسند لذا تلاش می‌کنند تا به انحای مختلف این قدرت را کاهش دهند.

به گفته سردار رجبی، کشورهای مدعی دموکراسی خود سلاح‌های هسته‌ای در اختیار دارند و در جنگ جهانی دوم نیز آن را به کار گرفتند در صورتی که ما براساس راهبرد نظام و رهبری هیچ وقت در مسیر جنبه مخرب انرژی هسته‌ای فعالیت نخواهیم کرد، بلکه تمامی اقدامات ما صلح‌آمیز است.

وی در ادامه گفت: پاسخگویی به ارباب رجوع در نهایت تکریم و احترام به معنای سرباز بودن برای نظام است و همان‌گونه که ما وظیفه برقراری و حفظ امنیت پایدار را داریم، مهم‌ترین وظیفه کارکنان بانک نیز پاسخگویی درست همراه با احترام است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس افزود: مقام معظم رهبری ارائه خدمت به مردم را بهترین شیوه مبارزه با آمریکا می‌دانند، پس لازم است تا همه براساس تکلیفی که برایمان تعریف شده است در خدمت به مردم همت کنیم.

سردار رجبی در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه روال کار بر این است که معمولا مردم برای ارائه خدمت به بانک مراجعه می‌کنند، به کارکنان بانک توصیه کرد: که سنت‌شکنی در این عرصه به نفع ملت و نظام است و اگر افراد نیازمند خدمت توسط بانک‌ها شناسایی شوند و به آنان خدمات لازم را ارائه دهند، فرصت انحراف آنان توسط دشمنان گرفته می‌شود و این بهترین نوع خدمت به نظام اسلامی است.

انتهای پیام/79001/غ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول