اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار در مجلس:

مشکلات آب روستایی مازندران ‌به استاندار انتقال یابد

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه در مجلس با انتقاد از فعالیت آب و فاضلاب روستایی مازندران، گفت: مشکلات آب روستایی مازندران ‌به استاندار انتقال یابد.

مشکلات آب روستایی مازندران ‌به استاندار انتقال یابد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه، کمال علیپور عصر امروز در جمع مردم بخش زیراب با تاکید بر اینکه آب آشامیدنی دارای حساسیت‌های خاصی است و مسئولان این بخش باید تلاش‌های بیشتری برای حل مشکلات آن داشته باشند، بیان داشت: از مدیر آب روستایی مازندران گلایه دارم.

نماینده سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدیر باید تدبیر داشته باشد، افزود: مدیران باید وظایف خود را به طور کامل انجام دهد و در بخش آب نمی‌توان با سلامت مردم بدون تدبیر عمل کرد.

وی با انتقاد از اینکه اگر مدیری پول داشته باشد کار کند و پولی نداشته باشد کارها راکد باشد قابل قبول نیست، تصریح کرد: مدیر موفق باید جسارت، تدبیر و درایت داشته باشد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه به هر روستایی که رفتیم از مشکل آب صحبت می‌شود، افزود: فعالیت در حوزه آب و فاضلاب روستایی مازندران بی در پیکر مانده است.

علیپور با بیان اینکه آب با سلامت مردم در ارتباط است و جایگزینی ندارد، گفت: مشکلات آب و فاضلاب روستایی مازندران باید حل شود و مشکلات آب روستایی را به استاندار انتقال می‌دهم.

*حق مردم سوادکوه در منابع طبیعی دیده شود

وی با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی فرماندار و بخشداران برای حل مشکلات سوادکوه به مشکل منابع طبیعی با دامداران اشاره کرد و گفت: منابع طبیعی استان و سوادکوه با تاخیر در حل مشکل دامداران و منابع طبیعی حوصله ما را به سر آورده‌اند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مسئولان منابع طبیعی استان و شهرستان برای حل مشکلات مردم و منابع طبیعی طرح کارشناسی ارائه دهند تا در مجلس مصوبه قانونی بگیرم، افزود: خانه‌هایی که مردم زندگی می‌کنند را به عنوان عرصه منابع طبیعی در اختیار می‌گیرند که این روند قابل قبول نیست.

وی با تاکید بر اینکه یک‌سال پیش گفتم که مشکل مردم با منابع طبیعی حل شود، گفت: من علاقه‌مند به محیط زیست هستم ولی در سوادکوه حق مردم را در منابع طبیعی بدهید.

 علیپور با تاکید بر اینکه مدیران برای حل مشکلات مردم قانون را بکشند اما قطع نکنند،گفت: مدیران منابع طبیعی استان و شهرستان طرح کارشناسی ارائه دهند و مصوبه قانونی مجلس شورای اسلامی را در طول یک هفته اخذ می‌کنم.

انتهای پیام/86015/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول