اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

بازدید عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از دبیرستان شبانه‌روزی نوشهر

قاسم احمدی لاشکی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از دبیرستان شبانه‌روزی بخش کجور نوشهر بازدید کرد.

بازدید عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از دبیرستان شبانه‌روزی نوشهر

 به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، قاسم احمدی لاشکی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به همراه فرماندار نوشهر و مسئولان بخش کجور شامگاه دوشنبه از دبیرستان شبانه‌روزی امام خمینی بخش کجور بازدید و از نزدیک با مشکلات دانش‌آموزان آشنا شدند.

در این بازدید ابتدا مشکلات آموزشی و رفاهی مدرسه توسط دانش‌آموز علی اکبر نعیمایی به نمایندگی از کل دانش‌آموزان مدرسه مطرح شده و سپس قاسم احمدی لاشکی در این بازدید گفت: مجتمع‌های شبانه‌روزی بهترین فرصت برای دانش‌آموزان بوده تا در رشته‌های خوب دانشگاهی قبول شوند.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی افزود: از این فرصت دور هم بودن در مجتمع شبانه‌روزی نهایت استفاده را ببرید و در دانشگاه‌های معتبر در رشته‌های بسیار خوب قبول شوید.

محمدعلی قمی فرماندار نوشهر نیز از دانش‌آموزان خواست تا این مشکلات را نادیده گرفته و به تکالیف شرعی، دینی، درس و تحصیل خود بپردازند.

الیاس متاجی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه کجور نیز این مشکلات را از جمله مشکلات روزمره دانست و از دانش‌آموزان خواست تا با تلاش بیشتر و تمرکز به درس خواندن با قدرت به کار خود ادامه دهند.

در پایان نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی به دانش‌آموزان قول مساعد برای برطرف کردن تمامی مشکلات‌شان را داد.

انتهای پیام/2296/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول