اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سوادکوه شمالی:

طرح‌های نیمه تمام سوادکوه شمالی 480 میلیارد ریال بودجه نیاز دارد

فرماندار سوادکوه شمالی با اشاره به تدوین کتابچه طرح‌های عمرانی، گفت: طرح‌های نیمه تمام سوادکوه شمالی حداقل 480 میلیارد ریال بودجه نیاز دارد.

طرح‌های نیمه تمام سوادکوه شمالی 480 میلیارد ریال بودجه نیاز دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه، کمال رستمعلی صبح امروز در جمع مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان سوادکوه شمالی با تاکید بر اینکه تصویر روشنی از توانمندی‌ها و مشکلات شهرستان سوادکوه شمالی با پیگیری‌های چهار ماهه فرمانداری سوادکوه شمالی به دست آمده، گفت: کتابچه طرح‌های نیمه تمام و میزان پیشرفت و هزینه‌های باقی مانده آن تدوین شده است تا مسیر روشنی برای فعالیت‌های آینده در پیش روی ما باشد.

فرماندار سوادکوه شمالی با بیان اینکه طرح‌های نیمه تمام سوادکوه شمالی به حداقل 480 میلیارد ریال بودجه نیاز دارد، افزود: بودجه حدود 30 میلیارد ریالی شهرستان سوادکوه شمالی در سال جاری نیاز طرح‌های نیمه تمام شهرستان سوادکوه شمالی را تامین نمی‌کند.

وی با تاکید بر اینکه کتابچه طرح‌های عمرانی شهرستان سوادکوه شمالی با هدف روشن شدن مسیر فعالیت‌ها تهیه شده، خاطرنشان کرد: با تهیه کتابچه طرح‌های نیمه تمام در شهرستان سوادکوه شمالی، تصویر روشنی از وضعیت موجود و ضرورت‌های فعالیت آینده ترسیم شده است.

فرماندار سوادکوه شمالی بر برگزاری جلسات هفتگی کار گروه‌های روستایی تاکید کرد و گفت: در جلسات روستایی که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و دهیاران و شوراهای اسلامی روستا و مردم تشکیل می‌شود، مسائل و مشکلات روستا بیان می‌شود و مسئولان توضیحات لازم را ارائه می‌دهند.

این مسئول با تاکید بر اینکه در بازدید از روستاهای سوادکوه شمالی مشکلات عمده روستایی به صورت میدانی دیده می‌شود، خاطر نشان کرد: در موضوع آب و راه و طرح‌های هادی روستایی با مشکلات جدی روبه‌رو هستیم و هر چند مسئولان مربوطه شهرستانی زحمات قابل تقدیری را انجام داده اند اما حل این مشکلات نیاز به همراهی استانی و کشوری دارد.

رئیس شورای اداری شهرستان سوادکوه شمالی با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت‌های موجود استفاده کرد و طرح‌ها را به صورت نیمه تمام رها نکرد، اذعان داشت: بازگشت مردم به روستاها باید در دستور کار قرار گیرد و دست‌یابی به این هدف با تلاش عمرانی و ایجاد زیر ساختهای روستایی محقق می‌شود.

انتها ی پیام/86015/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول