اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر خبر داد

ایجاد مجمع خیرین سلامت اقدامی ارزنده از سوی خیرین ملایری

رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر ایجاد مجمع خیرین سلامت را اقدامی ارزنده دیگری از سوی خیرین ملایر برشمرد.

ایجاد مجمع خیرین سلامت اقدامی ارزنده از سوی خیرین ملایری

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، عباس آذرهمایون ظهر امروز در جمع خبرنگاران در ملایر به اهمیت مقوله سلامت اشاره کرد و اظهار داشت: بدون سلامت هیچ نعمتی در دنیا لذت‌بخش نخواهد بود.

وی با بیان اینکه پیچیدگی بخش درمان آنقدر زیاد است که رفع مشکلات و نیازهای بیماران از عهده تنها یک وزارتخانه و سازمان برنمی‌آید افزود: همه دستگاه‌ها باید در این زمینه مشارکت و عزم جدی داشته باشند.

رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر با اشاره به مشکلات بیمه‌ها با بخش درمان تصریح کرد: کمبود اعتبارات و مسایل بودجه‌ای در بحث بهداشت و درمان و ناکارآمدی سیستم بیمه‌ها به دلیل عدم پرداخت حق بیمارستان‌ها از جمله مشکلات است.

وی اجرایی نشدن برخی مصوبات برای کم شدن هزینه‌ها را در بخش درمان در برنامه پنجم توسعه از دیگر مشکلات بخش درمان برشمرد و گفت: هزینه‌های بالای درمان و تجهیزات پزشکی یکی از عمده مشکلات امروز در بخش درمان است.

آذرهمایون نیاز به تجهیزات مدرن در پزشکی را یکی از نیازهای ضروری در مراکز درمانی و بیمارستانی برشمرد و ابراز داشت: در این راستا اگر با علم روز پیش برویم خدمات گسترده‌تری را در درمان بیماران خواهیم داشت.

وی به تشکیل مجمع خیرین سلامت ملایر اشاره کرد و عنوان داشت: این مجمع به صورت رسمی از سه ماه قبل کار خود را آغاز کرده است.

رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر، ایجاد مجمع خیرین سلامت این شهرستان را اقدامی ارزنده از سوی خیرین  ملایر برشمرد و گفت: ملایر با توجه به جمعیت و داشتن مراکز بیمارستانی و درمانی نیازمند یاری خیران در بخش درمان است.

وی شناسایی نیازهای بهداشت و درمان و جذب خیرین در بخش سلامت و درمان و راه‌اندازی مرکز مشاوره برای خدمت به بیماران از اهداف مجمع خیرین سلامت برشمرد.

آذرهمایون ارز ساخت بخش دیالیز 32 تختخوابی موقوفه حاج محمود معراجی‌فر در بیمارستان امام حسین(ع) ملایر خبر داد و گفت: احداث بخش آی.سی.یو 12 تختخوابی برادران «سعیدپور» و بازسازی بخش‌های داخلی بیمارستان امام حسین(ع) توسط خیر حاجیه خانم «فرخ مظاهری» نیز از دیگر پروژه‌های در حال احداث است.

وی ساخت یک ساختمان ویژه اورژانس برای بیماران در مواقع و حوادث، احداث پلی‌کلینیک در بیمارستان، نبود دستگاه‌های بخش دیالیز، دستگاه سونوگرافی جدید و اکو و همچنین دستگاه‌های جدید برای نگهداری کودکان نارس را از نیازهای ضروری بیمارستان امام حسین(ع) ملایر برشمرد.

رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر گفت: مشاوره و راهنمایی به بیماران برای ادامه مداوا در تهران و راه‌اندازی یک مرکز مشاوره از اهداف مجمع خیرین سلامت در ملایر است.

وی مهمترین نیازهای مراکز درمانی و بیمارستانی ملایر به ویژه بیمارستان امام حسین(ع) را نبود متخصصان به علت کمبود تجهیزات، نبود دستگاه‌های بخش دیالیز، دستگاه سونوگرافی جدید و اکو و همچنین دستگاه‌های جدید برای نگهداری کودکان نارس در هنگام زایمان و... برشمرد.

در ادامه مدیر بیمارستان مهر ملایر اظهار داشت: همه فعالیت‌های مجمع خیرین سلامت غیر انتفاعی، غیر دولتی و غیر سیاسی است و در موضوع بهداشت و درمان با رعایت همه قوانین و مواضع نظام است.

بهروز رحیمی اهداف کلی مجمع را فراهم آوردن امکان شناسایی خیرین سلامت کشور برشمرد و ابراز داشت: بهره‌گیری از کمک‌ها و مشارکت‌های مردمی و هدایت کمک‌ها به اولویت‌های درمان از دیگر اهداف این مجمع در حوزه سلامت است.

وی تصریح کرد: مجمع خیرین سلامت ملایر از اردیبهشت ماه امسال فعالیت خود را آغاز کرده و حضور خیرین بسیار بی‌نظیر بوده و تاکنون نیز اقدامات خوبی در شناسایی خیرین در بخش سلامت صورت گرفته است.

مدیر بیمارستان مهر ملایر خاطرنشان کرد: خیرینی که تمایل دارند در این زمینه قدم گذاشته و عضو مجمع شوند می‌توانند با مراجعه به دفتر مجمع خیرین سلامت واقع در ملایر، خیابان خیام، پاساژ میلاد نور عضو شده و یا کمک‌های نقدی خود را به حساب مجمع با شماره حساب بانک ملی(شبا) 79017000000 IR و یا شماره حساب سیبا 0109260116000 واریز کنند.

انتهای پیام/89013/ط40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول