اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری خبر داد

اعطای 30 میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: 30 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه خوداشتغالی به خانواده‌های تحت پوشش این نهاد و نیازمندان اعطا می‌شود.

اعطای 30 میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان چهارمحال و بختیاری

ابوالقاسم رستگار در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: در نشستی که با مدیران عامل بانک‌های ملی، ملت، مسکن و صادرات برگزار شد، بیش از 205 میلیاردریال برای اشتغال مددجویان اختصاص یافت.

وی افزود: در این نشست مصوب شد بانک‌های عامل 205 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه در راستای اشتغالزایی نیازمندان هزینه کنند.

رستگار تصریح کرد: این مبلغ تسهیلات 80 درصد به مددجویان و 20 درصد به اقشار آسیب‌پذیر و خانواده‌هایی که در مرز مددجویی هستند پرداخت می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در سال گذشته بیش از 760 مورد تسهیلات اشتغالزایی به نیازمندان پرداخت شد، گفت: این در حالی 30 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه خوداشتغالی به خانواده‌های تحت پوشش این نهاد و نیازمندان اعطا می‌شود.

رستگار افزود: این تسهیلات به خانواده‌های تحت حمایت، فرزندان مددجویان و نیازمندان واقعی به منظور مساعدت و یا ایجاد اشتغال پرداخت خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: دارندگان پروانه کسب در شغل‌های تولیدی، خدماتی، توزیعی، فنی و صنعتی می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند و بانک‌های عامل نیز موظفند در اسرع وقت نسبت به تکمیل پرونده و پرداخت تسهیلات اقدام کنند.

انتهای پیام/68004/س40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول